Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

noen som har en lenke til webcast? får bare opp q3

Edti: fant den: CrayoNano Webcast

Fungerer den.

Jeg tror det. Positive data på salg / volum, produksjon, kundemasse, samt muligens ulike forecast er historisk sett ikke uvanlige data å dele ved en IPO. En positiv utvikling for ethvert selskap (positive data) er hoveddriver = ryggraden i en IPO, og det er naturlig å dele dette i sammenheng med noteringsprosessen.

Kan naturligvis ta feil på en / flere av antagelsene :slight_smile:

Grei inngang med 5000 aksjer på 17 kr etter dagens nyheter/update.
(det var dessverre ikke min post)

Men er helt umulig å vite hva emi kurs blir? Og når det blir emi ?

Ser ut som noen mener den blir >= 17 kr
Så er det jo ikke sånn at alle får tak i aksjer til emisjonen, og alt etter hva som skjer med prisen, så er det ikke sikkert det er lett å hente så billige aksjer på EG
:smiley:

1 Like

Det er verdt å merke seg at det er ytterst lite tilgjengelige aksjer på salgssiden til enhver tid (stort sett <1-3%). Tror for ikke det blir noen markant vekst på salgssiden i aksjen før vi ser kurser nord for 35,- og det er da uten nyheter. Kommer det nyheter som bekrefter potensialet så tror jeg for min del at salgssiden vil sitte på gjerdet lenge. Mulig jeg tar feil :slight_smile:

Kommer ikke til å savne OTC

1 Like

Nei, 14 dager mellom hver ordre og voldsom spread ganske så ofte blir ikke et savn nei

Virker som noen har interesse av å få kursen ned før notering. Har sett dette før. Kjeltringer!

Når blir det notering ?

Ikke så sikker på at det blir så mye bedre på eg.
Se NTG f.eks.

Må vel bli action selskapet først. Altså de må melde positivt nytt om ordreinngang
Slike meldinger kan vel ikke være så langt unna vel ? Må ærlig innrømme at jeg ikke forstår helt hva som er status

Cnano sa de skulle noteres når forholdene lå til rette. Slik markedet utvikler seg, tipper jeg det skjer i tiden frem mot sommeren. I mellomtiden vil fremtidige hjørnestein-investorer ha mulighet til å få ned prisen

Skuffende å se selger legger seg på16.50 nå

1 Like

Skulle hatt juling :joy:

Ja, god gammaldags :sweat_smile:

Ser ut til at vi skremte den ordren vekk… :smiley:

1 Like

Ja null på kjøp nå og selger på 17. Skal prøve å gjøre meg selv en tjeneste og ikke følge med så mye all den tid denne er på OTC. Blir bare frustrert

Tror ikke det vil skje noe spesielt på kjøp- / salgssiden før dagen vi mottar informasjon om IPO / eminivå.