Er det storm på gang ?
Hehe
Får ikke håpe det. Men det er nok mange som er spente nå inkl meg selv.
Har ventet noen år på at det skal “ta av” ?
Inkludert meg også Har endt opp med å satse mer enn jeg hadde tenkt her:)
Håper det skjer noe snart
2 dager igjen til trading update😎
Tror ikke vi får noen veldig spesifikke nyheter ennå, men håper jo at de kan ha ha noe info avklart for markedet👍
Vi burde få sterke indikasjoner hvor vi skal, denne har ligget brakk lenge
Enig med LarsErik64 om at sjanser for spennende nyheter er minimale. Siden jeg tror ikke de samler på nyheter til trading update.
Dagens webcast blir interessant. Vil nok komme utdypende kommentarer til uttalelser som dette:
Selger er på 23 nå?
Er det mulig å tolke noe ut av den formuleringen?
Enten er det en standard-formulering, uten noe “skjult” budskap, eller sier de at her er investorene stort sett på plass, men det vil også bli mulig for “private” å bli med?
Jaja, det blir det OBX Growth. Da vet vi nå det.
De mest interessante / spennende nyhetene kommer i perioden mellom avklarte private plasseringer (foregår nå), og dato for notering (gjetter på før juni). Mulig jeg tar feil, men lov å gjette.
Det har de vært tydelig på hele veien, så det har vi visst hele tiden.
Jeg tror de har hatt aktuelle investorer klare lenge. Eksisterende aksjonærer vil sikkert få ett vindu knyttet til noteringen. Tror vi vil bli overrasket av faktisk ordreinngang / kundebase.
Tror det samme. Denne vil nok gå veldig bra fremover, selskapet er svært lavt priset for øyeblikket👍
Er spent om vi får anledning til å fylle på med litt rabatt før notering.
joda, men hadde for min del et håp om notering på en noe større børs. Hadde gjerne sett en notering på en litt større og mer habil (mindre bjellesaupreg) børs
Det er jeg temmelig sikker på at vi vil se ut fra signalene fra selskapet.