Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Har kontakt, men dette er ikke noe de informerer aktivt om. Når emisjonen starter trykkes knappen, og alle på mailinglista får termsheet og sannsynligvis en investor presentasjon makan til foilene fra møtene som har vært.

Fram til da er det mulig de jobber med å få inn noen større/anker som tar en stor bit av kaka med rabatt eller annen form for godtgjørelse for risikoen.
Hvem det er som kommer inn kan kanskje si noe om hvor vanskelig det er å hente penger. Er det en notorisk trader, eller noen som er kjent for langsiktighet. Det vil også ha betydning for omsetningen ved notering.

1 Like

Takk for info!

Vi er nok mange her som har et ønske om seriøse hjørnestensinvestorer, men det gjenstår vel å se i dette klimaet.

1 Like

Liker utviklingen 17 er blitt 19…

3 Likes

Får holde av 16. feb kl 10

7 Likes

Påmelding:
https://webcast.openbriefing.com/crayonano-feb23

3 Likes

Liker at ingen hopper av på 15 kr mer… se om det holder ut uken da, at noen skjønner at det er 19kr og oppover nå…

Ikke søren om jeg gir vekk aksjene mine til 18 kr :slight_smile:
Håper alle andre er med på det!

2 Likes

As he said! :point_up:t3::grin:

2 Likes

Alt for spennende selskap å selge!

2 Likes

Enig!

2 Likes

På tide noen tømmer salgs ordrene og vi går fremover :smiley:

Noen som tror det kommer mer info om notering ved neste presentasjon eller er det for tidlig?
Det var vel snakk om å dele bilder av nye lokalene og sikkert litt finans…

Er det alt som ligger på kjøp ?

Ordre på 10.000 stykk a 8 kr… 🫥

Drøyt og ganske skremmende å tenke på hvor mye papirtap man må kan risikere å sitte med. Stålsetter meg og stoler på at det fundamentale går bra.

Den ordren kommer aldri til å gå gjennom.

La merke til det samme. Blir for dumt :slight_smile:

Ingen som vil kjøpe pr nå. Alle sitter vel på gjerdet.

hos NON må man ringe inn. Så da setter man den prisen man vil.

Er samme med Nordnet (at man ringer inn), men det er jo litt useriøst å ta imot ordre på 100.k på 1 kr da…

Sykt stille før stormen?