Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Det er åpenbart ekstremt mange bruksområder.

Det blir desto viktigere med høy effekt utav lite energi, det er vel her den neste serien kommer inn som banebrytende.

Enn så lenge virker det som CrayoNano er på rett vei, ny update om produktene og ny look på nettsidene, kanskje det er notering rett rundt hjørnet? :blush::100:

1 Like

Notering skjer denne måneden ?

1 Like

Skulle tro de ettersom denne går ut 31 mars…

Men er det fare for at denne emisjonen er lavere enn den forrige som var på 16kr?

Alt kommer an på fremtidsutsiktene, renter, hvor lenge de trenger frisk kapital.

Men skulle tro at selskapet er bedre posisjonert med produkter på markedet og pågående samarbeid med flere aktører.

1 Like

Jeg var med på Capsol sitt oppløp opp mot notering fra otc til growth. De falt som en stein etter notering. Forskjellen på cnano og capsol er at førstnevnte holder kortene sine tett uten mye oppstyr og lovnader. Grunnen til Capsol tanket var veldig mye lovnader før notering, deretter ingen oppfølging av lovnadene.
Det handler til syvende og sist om ledelsen. Her føler jeg meg mye tryggere på cnano. MYE tryggere!

1 Like

Likheten med Capsol er ny banebrytende teknologi med store konkurranse fortrinn. Gjennomføringen til Capsol var elendig! Jeg likte godt selskapet og ideen, men ceo ødela mye i form av opphausing av interesse fra potensielle kunder. Gjennomføringsevnen etter notering var lik null!

Nettopp, derfor føler jeg meg relativt komfortabel med Crayonano

2 Likes

Da burde det være flere som kastet seg rundt og plukke aksjer til 15,90kr :face_with_monocle::thinking:

1 Like

Are you an experienced sales, marketing, or customer operations professional? We’re thrilled to announce that we’re expanding our team and will soon be opening up new positions within our Revenue Operations teams.

If you’re passionate about driving revenue growth and helping businesses succeed, we’d love to hear from you! Head over to our career page to check out and sign up to be notified for new positions. (www.crayonano.com)

We’re committed to building a team of diverse and talented individuals who share our values and are dedicated to making a meaningful impact. We look forward to reviewing your applications and potentially working together to achieve our goals.

2 Likes

Så lenge vinikke får en emisjon ala NOM så er jeg happy…

Med andre ord, skjer det ikke inne 31.03 så er fondet ute av gamet?

Edit- så lenge de ikke forlenger på nytt?

Stemmer. Jeg ordla meg litt dumt.

Men det er nå satt til å gjelde til 31.03.2023. Så fremt de ikke forlenger det mer.

Var mer det jeg mente :slight_smile: ?

Spørsmål til de som har vært med i gamet lenge. Er det normalt at det tar så lang tid for selskaper å innhente kapital før børsnotering? Det var i august 2022, altså syv måneder siden selskapet meldte om planlegging av emisjonen med DNB markets og sparebanken 1.

Det er sikkert ikke noe som er normalt eller unormalt. (edit)

Markedet har ikke vert rett, og ledelsen har sagt de ikke vil noteres i et feil/dårlig klima, så det kan jo være største grunnen.

Nummer to kan vel være behovet for kapital ?

Selv om jeg opplever otc for en utrolig kjedelig plass å være så vet jeg ikke om EG hadde gjort kursen bedre.

På dette stadiet er det vel liten grunn til å behandle EIC noe annerledes enn hvilken som helst annen langsiktig investor.
Hvis de ikke har kortsiktig behov for funding så blir det mest en sikkerhet for at deler av emisjonen er dekket - ikke dumt det altså, men mest en bonus hvis det er nok andre

Feedback fra kunder:

"CrayoLED™ initial testing results are impressive. Power and Voltage are matching the specs. 3rd party qualification highly appreciated.”

Tier-1 water disinfection OEM customer (USA)

"Your technical specification in small, standardized form-factor and long lifetime is already taking UV-C LEDs one step further beyond your competitors.”

Tier-1 customer

"CrayoNano, being a UV-C-focused company is critical for us. Initial test results are good in terms of measurements and specs.”

Tier-1 water Point-of-Entry (POE) customer (UK)

Fra: CrayoNano | Applications
Litt ned på siden. Det var ikke dumt.

Både Usa og UK er vel greie marked :slight_smile:

4 Likes

Likevel legges det ut nye ordrer til gi vekk pris :crazy_face:

Tok noen til finfin kurs. :slight_smile:

15 kr🤬

Krysser fingrene for at de har brukt mer tid for å få produkter på plass før emisjon.
Total sett er jeg godt lei av å vente… og irritert over elendig inngang for 2 år siden… :exploding_head:

Prosessen har uansett resultert i stort kursfall.