Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Tipper de er klare før påske jeg. Trykker de igang med å bygge boken, så går det jo fra en dag til en annen.

Vi skal ikke glemme at antall aksjer her er 28,4M p.t. De volumene som har vært i transaksjonene fra nyttår til nå er jo nærmest uten betydning, når man tar det i betraktning. Virket ikke å tynge Jo Uthus i IPO-presentasjonen på Teams heller.

Vi har latt dem jobbe godt i noen år nå, så vi tåler vel å vente på denne milestonen noen uker til. Har vel uansett ingen stor betydning annet enn det psykologiske som ble nevnt her, ingen skal vel selge? :nerd_face:

Og måten det (ikke) ble kommentert :ok_hand:

Tømmes ikke på 15 likevel…

Det må da være noe krøll en plass at alt dette tar så mye tid, uansett hvor lite handel det er snakk om på OTC så er det nå dette folk er villig til å betale.

Ikke stor grunn til at det skal ta noe mer av på EG vs OTC - så lenge det ikke kommer noe kontrakter/avtaler.

Kan ikke helt se noen gode forklaringer på hvorfor selskapet bruker så mye tid på og hente penger. Det har vert sagt de sitter klar for notering, bare å trykke på knappen… Kjøper det ikke.

1 Like

@Nocturne dette er ikke Crayon group (CRAYN…) men et OTC-selskap som ikke har noen ticker ennå.

1 Like

Hehe, jeg skjønte det når jeg så at kursene dere snakket om ikke samsvarte med det jeg så i Tradingview, men var for lat til å fikse det… ser noen har fikset det allerede :wink:

Noen som kjenner dette selskapet i Sverige? Og hvor er dette selskapet i forhold til CrayoNano?

https://nanvio.com

Legg merke til at Nanvio er nevnt blant “NORDIC TOP 50 IMPACT COMPANIES - 2022”. CrayoNano er ikke nevnt i denne oversikten.

Kilde: Nordic Top 50 - 2022 - The One Initiative

Takk det samme. Jeg har delvis fulgt denne tråden. Ser positivt på utviklingen av CrayoNano, selv om kommersialiseringen kunne gått noe raskere.

Jfr min link til det svenske selskapet. Oppfatter at det skjer tilsvarende arbeid i andre land, jfr https://nanvio.com. Men det ser ut som om dette selskapet ikke har kommet så langt som CrayoNano.

Basert på nettsiden til nanvio så er cnano i en helt annen liga.

1 Like

Kanskje CrayoNano blir kjøpt opp siden det tar så sykt lang tid …

Tipper vi ser kurs under 15 kr før det kommer noe ny info.
Men det spiller nok mindre rolle, for nå skjer det jo noe snart.

Er det noen som ser hvem som hiver ut aksjer, eller tar det et par dager til å se diffen fra siste dagene?

1 Like

Der var kursen 12 kr ja…

De kan vel ikke ansette såpass mange uten å ane noen ting om de får det til eller ikke ? Men hvorfor er det ikke mer interesse ?

På 12?

Takk. Lurer på hva som ligger bak beslutningen om å selge på 12? Det er jo ikke tilfeldige som bare har ramla inn i denne. De må jo ha kjøpt for en grunn og dumper de ut nå med kanskje 50% tap??

La inn en kjøpsordre på 14 nå

1 Like

Tragisk hele greien :exploding_head:

1 Like

Jeg har snitt på 26, anser pengene som tapt

Hvorfor ?

Kun for å distansere meg fra kurssvingningene.