Skjønner. Jeg har litt for mye til å klare det, men jeg skal prøve. Får håpe det ikke drar seg til sør Kina havet i tillegg
Har snitt 32 her så er i deep waters allerede. Blir bra skatterabatt om jeg dumper men jeg venter til å se an børsmeldinger og utvikling på growth for å vurdere. Kaster ikke penger etter denne mer før vi ser tegn til bunn.
Her er det bare psykologi, små volum og markedsutsikter generelt som styrer. Er helt ubekymret slik det er nå. Men klart mulig å gjøre gode kjøpe nå. Om de var gode på 32, med utviklingen som har vært imens, forrige emisjon på 16ca var det ikke? Kan jo bli Norges mest spennende teknologiske selskap på lang tid når ting kommer i gang. Det er jo det som er så spennende med disse selskapene?
Følger mange slike selskaper og ingen er like spennende og unike som Crayonano, dog ledelsen er litt skuffende sammenlignet med andre selskaper dessverre. Må være litt mer info og oppdateringer i ulike former enn hittil.
Det er under 50000 aksjer til salgs mellom 15-24… Det er en stor spread… Da selger man ikke på 12 hehe.
Om ting går som det burde, så skal vi nok få svaret om ikke for lang tid, så får vi se om de som stakk på 12 kr i dag sitter med skjegget i postkassen eller vi som blir igjen
Jeg kaster ikke kortene før denne er notert og ny info er gitt ut.
Vi får ta med oss litt glede innimellom slagene😀 det er fordelen med å ha havnet ned på felgen, desto deiligere å få hjulene til å rulle igjen
Flott dag å ikke være på EG…?
Dette var musikk å lese
Takk for deling.
Har det skjedd noe med kursen eller er det samme ? Edit. Ser nå at det ikke har det og at det er underkant av 20.000 aksjer til salgs på 15 tallet. Forstår ingenting av det her, hvem er det som på død og liv skal ut med tap nå??
Stemmer at lkp hiver ut på listen i dag
Lite sannsynlig at de vet mer enn andre på listen
Hvordan er stemningen der å gården da?
De du har snakket med
Hvor stor aksjebeholdning har LKP i CrayoNano?
I siste liste har de i underkant av 90k. Hva de faktisk har igjen vet kun de selv.
Er kursen 12 kr nå?