En av flere grunner til at vannrensing blir mer og mer viktig.
Og at CrayoNano er i rett marked
Dette har ikke noe direkte relevans til CrayoNano, men det er del av et voksende problem som de og flere andre prøver og løse…
Usikker om denne var delt:
Skremmende stille “før” det skjer noe…
Tenkte på Handelen på OTC altså…
Skjer jo litt hele tiden…
bare TTT
Ja ikke 1 ord, de er vel veldig opptatt… Alt for mye interesse fra store internasjonale aktører, tenker jeg
Er det neste uke som gjelder, mtp. at intensjonsavtalen med EIC utløper 31. Mars?
Skulle tro det, de bør i alle fall komme med noe info om det innen 31 mars… Og den håper jeg er god pga alt av makro om dagen er mot oss… Ikke noe og tenke på, ingen kan eller klarer og spå markedet på kort sikt… Men på lengre sikt skal det jo bli bedre
CN er flink på fancy produkt reklame om ikke annet (publisert for 11 dager siden).
Ser også at Laser Components har listet CrayoLED i varekatalogen med tilhørende spesifikasjon/datablad.
Skulle gjerne likt å vite litt mer om planen til Laser Components. Skal de aktiv ut å selge og promotere ?
Slik jeg har oppfattet laser components, så er de en meget kompetent distributør, og er spesialister på optoelekronikk. De vet hva som rører seg på kundesiden, og hva som skal til for å dekke kundens behov. De er en global aktør, men er stor på demand creation i Europa. Denne avtalen gjaldt vel i første omgang Europa.
Ca 15 mill euro i omsetning pr år ser jeg. Så store er de ikke, men sikkert et svært kompetent nisjeselskap. Familieeid
Annual report er publisert.
It can be viewed and downloaded following the link: https://crayonano.com/files/reports
Er såpass optimistisk at jeg tror emisjonen settes med en pen premie i forhold til nåværende OTC kurs.
meget fin rapport da :=)
Har noen oversikt over hvor mye penger selskapet skal hente i denne emisjonen?
De har allerede sikret 5 mill Euro fra EIC, samt ca 2,5 mill Euro (27 mill NOK) fra de tre største aksjonærene (lån skal skal konverteres til aksjer ).
Hvor mye mer trenger de?
De skal hente totalt 200 millioner.
Altså da snakker vi om ca 120 mill som gjenstår.
EIC er en ‘co-investor’. EIC trenger en ‘lead investor’ hvor de matcher kapitalen, inntil 5 MEUR. Dermed kan man ikke si at man har sikret EIC kapitalen før en, eller flere, ‘lead-investors’ kommitterer seg i emisjonen.
Men, jeg vil anta at det er det som jobbes med for tiden (og det har tatt lang tid!)
Gjorde et forsøk. Ser ut som det virker.