Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Hvis Kina invaderer Taiwan, hvor hardt tror dere det vil gå utover Crayonano og aksjekursen ? De har vel sagt at bare 25% skal være Taiwan basert, men per nå er det vel bare der det skjer ?

Ja, og det er vel ikke akkurat lite sannsynlig at det kommer til å skje heller…

Kjører ikke Kina på som bare det nå med egen produksjon av chips?

Jeg synes det er en ubehagelig situasjon når Taiwan går ut og sier at de tror Kina forberede et angrep. Er det noen annen måte Kina kan gjennomføre 1 Kina politikken på ?

Hva er resonnementet ditt rundt dette, egentlig?
Vi er ikke i 2021 lenger.

Selskapet sier jo også rett ut at det vil ta lengre tid med noteringen enn først antatt, når de nå sier innen 12 mnd, mot tidligere “shortly thereafter”. Uansett ser jeg ikke hvorfor det burde gi umiddelbar kursoppgang å komme på Growth i dette børsklimaet.

3 Likes

Det er dessverre ikke sånn at det er en automatikk i dét, nei. Men man har jo lov til å mene at det finnes grunner til at det burde være det.

Men hva har det med notering på Growth å gjøre?

Poenget mitt er at i 2020/2021 så kastet både store og små investorer etter alle små selskaper som kom seg på børs. Alle jaktet nye case som skulle ta av. Men den tiden er vitterlig over for denne gang. Dét virker det ikke helt som at du har med i dine “beregninger”.

Og derfor mener jeg at det ikke betyr noen ting for prisingen av selskapet om de noterer seg på Growth i juni, september eller neste mars.

Det selskapet må gjøre er å levere. Så får vi håpe de klarer det. Da er jeg enig i at verdien av selskapet bør være en helt annen enn i dag.

Ikke sant!
Det er løpet mot 5 millioner units som nå driver verdiutviklingen.

Det er jeg som har kjøpsordren på 2000 aksjer til 14. Står i 2 uker.

1 Like

Stemmer. Sorry :grinning:

1 Like

Price guidance 14,-

2 Likes

Hvem har den guidinga?

Tilretteleggerne

Vurderer å jekke opp til 15, kan være skummelt å være for «grådig» her nå😀

Men blir emi prisen 14?

Spennende fredag ettermiddag da. Bør vel komme info ganske raskt etter COB i dag?

Takk for at du deler av din kunnskap her, settes pris på!

1 Like

Jeg har også hørt ønsket om notering (fra megler). Ikke hørt om avvisninger, men høres legit ut.

Edit: Skal mye til for at kursen ikke blir 14 nå. Meglerne har sendt ut, og det skal noen store ordrer til for å endre på den.

1 Like

4000 til salgs på 15 nå, altså vesentlig mindre enn i går.
Neste er 24 kr

1 Like

Men har det ikke blitt nevnt volum vektet pris en gang på en update?
Når perioden går fra er i så fall interessant.

Selv om jeg ikke har satt meg inn i snitt. Men det er vel uansett sagt at det skulle være liten rabatt vs dagens kurs på OTC. Da må det være under 15kr vel?

Jaja. Vi får se hva som skjer over helgen.

Krysser :crossed_fingers::crossed_fingers:for en positiv overraskelse.

God helg alle sammen

edit
(Der gikk det 4000 aksjer til på 15kr)

Kanskje siste på så latterlige lave nivå… …

2 Likes