Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Dette er ikke veldig imponerende :joy:🫣😮‍💨

Ikke godt å si hva som pågår hos OTC gjengen, blir ikke mer beroliget av noe i Excel.

For all del, det har ikke tatt av med handler, men det hjelper da ikke med en Platform som det er 0 transparens i hva som kjøpes/selges.

Kanskje det er 7800 askjer til salgs på 15 kr og ingen på 15,9kr. Så vet ingen hva som ligger på kjøp.

Vps.no viser samme feil som notc.no. markedsverdien for min portefølje er basert på handler fra 07.03.23.

Burde ikke rep. emi. tegning dukke opp i VPS snart, hvis frist er 27/4?

Rep emi skal behandles i generalforsamlingen førstkommende tirsdag. Styret ber om fullmakt til å gjennomføre rep emi innen 31.12.2023. Fristen 27.04 gjelder den rettede emisjonen på 125 mill.

1 Like

Spørs hvem som står bak den pictet-kontoen. Det kan jo også hende at det er utlån ifm med emi, uten at jeg skjønner hvorfor. Når emi-aksjene kommer ut får vi nok et bedre bilde.

Men at DnB gjør inntog er meget interessant! Jeg vet at analytikerne har vært på besøk før emisjonen åpnet. Dette underbygger at vi kommer til å få mer media og mer dekning.

Jeg er spent på hvem andre som tar plass i emien. Bare å frigjøre nok midler til å bli med i rep-emi.

3 Likes

Har vi ikke håpet på det veldig lenge nå? :grinning:

Jeg henger ikke helt med her nå?

Det blir nok ikke før etter eventuell rep.emi. Og det tar ofte noen uker.

1 Like

Hva f skjer med otc?? Nå har de hatt lang nok tid til å ordne problemet, virker helt amatørmessig!

1 Like

Nå gikk det en fin post på 5000 a 15,9.
Neste selger på 20,- (edit, I stand corrected :sweat_smile:, 15,90)
La det fortsette sånn nå, folkens.

1 Like

Snakket med Nordea nå. Omsatt 5000 på 15.90 i dag ja
Og nå er det lagt ut 5000 nye på 15.90…
Beste kjøper 14.50

1 Like

Tipper Tangen vil inn i CrayoNano

Mulig han vil, men det kan han ikke. Oljefondet er utelukkende investert i utlandet.

Aha. Vel da får det bare være.
Det er vel bra. Siden fondet er verd mer en alt på Oslo børs og vel så det

Noen som har resultatet fra Generalforsamlingen?

I så tilfelle samtidig åpne for at Folketrygdfondet kan investere i unoterte verdipapirer.

er vel nærliggende at alle saker er stemt gjennom?

Hvordan får vi tegnet oss til rep emisjonen?

Takker, dvs vi må få ut fingeren idag?

Dette gjelder ikke rep emi. Dette er info til de som deltar i den rettede emisjonen på 125 MNOK.

Nærmere informasjon om rep emi kommer når det åpnes for det. Forhåpentligvis kommer det noe info denne uken eller neste