Ja og den stemmer ikke
Ja helt utrolig dårlig timing
Du velger ikke å vente til rep emisjon? Redd for ikke å få nok da kanskje?
Rep emi mener du?
Ja stemmer
Godt mulig jeg burde ventet til det
Blir vel ikke avlyst forhåpentligvis (da er det i så fall fordi kursen er lavere )
Jeg ville ha litt action også(det var en del av grunnen til at jeg tok de)
På lang sikt må 15,90 være bra og snitte er nå nede på 19 tallet
100% sikkert at 15,x i kurs er billig!
Ikke så sikker på det. Vi som har innsider ser de fleste transaksjonene fra dag til dag. Dette er f.eks en enkelt aktør som står for den største andelen av handlene:
Blir spennende å se om samme aktør har fått tildeling i emi. Da kan jeg bli litt grinete.
Fra en tilfeldig internettside med beskrivelser av forskjellen mellom garanti og skadesløsholdelse:
"Som utgangspunkt kan forskjellen forklares slik at en garanti benyttes for å plassere risikoen for enkelte spesifikke ukjente risikoforhold hos selger, mens en skadesløsholdelse benyttes ofte for å plassere risikoen for kjente/avdekkede risikoforhold hos selger. "
Så enklere sagt, betyr kanskje dette at NTG frasier seg enkelte garantier de tidligere har fått fra CNANO, mot en 2% kommisjon?
Det var også kanskje en måte å unngå lavere emisjonskurs. Største aksjonær deltar kun hvis de får denne 2 %?
Vet ikke om det hjalp, jeg er usikker om jeg forsto det selv…
NTG har på vegne av CrayoNano avgitt enkelte skadeløsholdelser til DNB Markets og SR Markets, dvs at NTG i enkelte henseender har påtatt seg det ansvar som CrayoNano kan pådra seg overfor tilretteleggerne. For denne ansvarsovertagelsen er det avtalt at NTG skal motta 2 % av emisjonsbeløpet. Det er ikke spesifisert når et slikt ansvar kan aktualiseres, men det kan f.eks. tenkes at CrayoNano gir Tilrettelggerne uriktige opplysninger som de formidler til sine kunder og som i sin tur kan tenkes å forårsake et ansvar for Tilretteleggerne. DNB Markets og SRMarkets vil i et slikt tilfelle kunne ha regress mot CrayoNano, som i dette tilfelle må rette regresskravet mot NTG ( som har overtatt ansvaret).
Noen som vet hva kursen endte på i dag?
Stod bare at det er høy/lav 15,9/15 og omsatt 11-12.000 askjer. Ikke når til hva.
Otc imponerer.
Alt det røret der alene er nok til at jeg kunne likt en listing jo før jo heller.
Det virker som det er blitt kjørt backup fra noen uker tilbake. Derfor tror jeg denne omsetningen er fra en tidligere dag. Dette gjelder flere andre aksjer.
Nei det stemmer at det er fra i dag
Har ikke vært omsatt så «høyt» som 15,90
på lenge før i dag, jeg kjøpte 5000
Men systemet er nede. På Nordea investor vises 14/15 og siste omsetning 14.4
Skuffende. Det er nok pga datatrøbbel og rep emien. Kan ikke selskaper bare droppe det? Ingen som ville klaget
Ja ja jeg prøvde å skape litt action
Hvis Cnano omsetningen stemmer med dagens tall, da er det i så tilfelle det eneste selskapet som er oppdatert på notc.no. absolutt alle andre selskaper er reversert til tall fra 07.03.23. Til og med alle børsmeldingene er også borte for perioden 08.03.21 - 17.03.21
Ser på innkalling til GF at frist for tegning av rep emisjon er 27. April. Bare å ha pengene klare! Spent på hvor mye man kan tegne for, noen som har regnet på det?
Sendte de beskjed i går formiddag. De meldte tilbake at de hadde problemer, og at de jobbet med å løse disse. Av den grunn sikkert mulig at det skjedde en reset i går.