Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Mye billige aksjer på 12 kr ute for de som vil/kan grabbe til seg :slight_smile:
** hvis det er billig om noen uker da…

Neste trigger er vel neste trading update og evt en eller to til, så listing på EG?

Eller noen solide avtaler og store volum kontrakter?

Trodde at når denne emisjonen var satt så ville det kanskje løsne litt, ut fra hva kurs som ble satt, det ble vel litt motsatt av hva jeg håpte/forventet.

Har sittet stille i båten i over to år, trodde det skulle ha skjedd langt mer på de to årene. Samt at ikke kursen mer en halverte seg…

2 Likes

Ja utrolig vanskelig vite synes jeg. De har funnet opp noe som er veldig bra, men om det er det som blir valgt når det handler om store volum internasjonalt aner jeg ikke.

1 Like

…, så en av disse er høyst sannsynlig CNANO…tipper nå jeg. Tar jeg ikke feil følger de nøye med på den trenden vi ser nå, og jobber aktivt for å få kjørt prosess. Lave inflasjonstall i USA nå, og en generell positiv trend i Asia og Europa er positivt bakteppe.

Blir spennende å se om det kommer noen meldinger på dette i august.

3 Likes

Kan ikke se noen fordeler med notering nå uten eventuelt store nyheter fra selskapet. Jeg tror det kun ville ført til enda lavere kurser. Selskapet sitter antagelig med mye misfornøyde aksjonærer som er trøtte av prat og store lovnader.

Notering bør gjøres etter et eventuelt gjennombrudd og gjerne kombinert med volumsalg av produktet de har lovet lansering av ikke det konvensjonelle de selger nå.

4 Likes

Enig med deg

Helt enig. Ettersom de har penger og ikke har grunn for notering før de har noe å snakke om.

Uansett hvor lei jeg er otc så tror jeg ikke det blir noe bedre på EG.

Tror ikke det skjer noe i 2023, kun hvis det er noe gen2 produkter klare og det er vel tidligst mid-2024? Husker ikke hva de skrev i presentasjonene. De vet vel heller ikke helt.

2 Likes

Vel, alt handler om hva de har av nyheter parallelt med notering. Det vet kun selskapet, så her vil tiden vise hva / når.

1 Like

Synes det er betryggende med aksjonærene som virker å sitte bom stille og bare venter. Akkurat som de vet dette blir suksess, at det bare tar den tiden det tar.

1 Like

Hvis vi får ristet av oss de som selger under emisjonskursen på 14kr så er vi ikke langt unna første ordren på 15,9 a 5000 aksjer.

Jeg er fortsatt undrende til at kursen gikk under 14kr…krysser fingrene for at det er slutt på aksjer under 14 kr når de siste på 13kr er borte :raised_hands::sweat_smile:

Bruksområdene for teknologien virker jo endeløs, så er vel mer snakk om adopsjon. Ved siden av vann rensing, masse masse mer. Spent på når dette tar av :slight_smile:

6 Likes

Var visst flere som ville ut…. :fire:

Kurs ?

Kr 11

7200 stykk på 11kr.

Undres at det alltid er noen som selger like etter det er handel på vei opp. Føles som om det er bevisst… Jaja…. Skjer vel ikke så mye før august nå…

Trengte vel feriepenger

Får inderlig håpe det blir bra til slutt.
Det som uroer meg er konkurransesituasjon internasjonalt. Det vet jeg lite om

1 Like

Bra?

3 Likes

Ja, det vil jeg si

4 Likes

Liker at de legger mer trykk på distribusjonsmodell i sin route to market, dette blir bra for videre skalering!

1 Like