Aha! Sorry!
Der ble det solgt på 12 igjen gitt
OTC Poster bare handel som de får med “seg”
… ref den ordren på 14 kr som ikke kom inn og ikke kommer til og dukke opp.
12500 på kjøp til 12
2800 på salg til 15,50
Var 90 aksjer som ble kjøpt på kr. 12 i dag…
Forsøk på kursmanipulasjon ?
Mye gebyr/omkostninger på 90 aksjer (15,33 kr i kost pr aksje hvis kjøpt med DnB)
Det har vel vert slik lenge, og uten noe nytt fra selskapet, så fortsetter det vel.
De som ikke følger med her inne vet jo ikke at OTC poster litt tilfeldig hva som selges og ikke…
Blir bra og komme ut fra OTC listen tenker jeg…
Kjøper av de 90 aksjene er nok samme som har kjøpsordren på 12500 aksjer…
billige aksjer til salgs nå…
Litt underlig at noen kaste kortene på 12 kr?.. kanskje vi skal videre ned…
Problemet er vel at ingen vet om dette blir stort eller ikke
Har vært nok av bla biotekselskaper(vet det er noe annet) her til lands som mange trodde skulle ta verden med storm, men så koker det bare bort. Veldig ofte handler om internasjonal konkurransesituasjon som ikke er godt nok analysert. Jeg er i stor grad med på lykke og fromme her, synes det er guffent når det legges ut masse aksjer på 12 kr
Bakgrunnen fra fagmiljøet i Trondheim og oppbygging av selskapet trigger noe voldsomt, men hvordan det ligger an ute i den store verden er noe annet. Mange faktorer som spiller inn! Krysser fingrene for at de får det til. Jeg satser og blir sittende (man kommer seg jo ikke ut så enkelt heller hvis man ikke vil dumpe og tape halvparten av investerte midler)
Vi må se salgstall, inngåelse av større avtaler og det er vel først når 2 generasjon kommer CrayoNano virkelig kommer til å utmerke seg
Alt for tidlig å si noe om kurs / verdi nå. Is i magen er nok bra🙂
Selger er på 15,50 nå. Beste kjøper 10
Det er nok en dags ordre som lå inne på 12 kr, den kommer nok ut igjen.
Det pleier være sånn.
Dårlig start på helgen.
Er det rart at det ikke viser noe nedgang på kursen fra 12 til 10 kr? Eller er det bare slik vi må forvente at OTC “ikke” virker.
40% opp til emi-kurs. Interessant utvikling.
Blir spennende å se hvem som selger nå da, kan vel også være noen som selger mellom egne selskap?
Dere følger litt for tett på, er 0 volum å snakke om så anbefaler å la denne ligge.
Lite volum kan gå oppover også
Her går det bare ned…. Enn om lite.