Right on target
Spent på om jeg får kjøpt 2000 på 13😀
Når er dette fra?
Bra volum i dag da
Meget bra gravde arbeid! Og god helg
Hva tenkes om resultatet av dette ? De fikk inn litt ekstra cash ihvertfall og bra å bli ferdig med det?
Kun en ting som gjelder nå, avtaler! De har kommunisert en målsetning om salg av 1. millioner enhet ila året, så en bør og kan forvente positive meldinger fremover.
2023 @1000K units = 25 millioner.
2024 @7000K units = 175 millioner.
2026 @30000K units = 750 millioner.
Nå er jeg usikker på hvilken resultatmargin vi kan forvente, men vil tippe at rangen 15-20% er realistisk for et brikkeselskap som dette. Omsetning på 750MNOK i 2026 og P/E 15 betyr at dagens aksjekurs vil mangedobles.
Jo Uthus vil være til stede og presentere CrayoNano på NTGs kapitalmarkedsdag den 15. Juni. Kan være en fin anledning til å si noe om omsetningsmålet for 2023.
" About LEDiL
LEDiL is a leading Finnish company in the global market for secondary optics for LED lighting. LEDiL products are sold through its own sales force and through agents and distributors in Europe, North America, South America and Asia."
Et allerede godt etablert merke med mange kunder. Det er fint at vi er med der, ikke minst for referansen sin del, men også for nye kunder som enklere tør å ta steget med ny teknologi.
Vises her at den ble sist omsatt 7.6
Det stemmer ikke da jeg vet det ble kjøpt på 14 i går
Jo det står sist omsatt 7.Juni på 13 kr
Så i går det var en ordre inne på 1000 a 14 kr, så brått var den vekke.
Men det var en trade du gjorde?
Jepp. Kjøpte 1000 på 14 i går
Hvordan kan man stole på noe som helst som skjer på OTC når handler ikke dukker opp… er så mye greier…
Virker som IT gir blanke faen i OTC
Ser at Kevin Vågenes(parterapi)er ute av aksjonærlisten btw
Det er første gang siden min inngang. Synd, for jeg har levd i den tro at han har en rådgiver som har spesielt anbefalt han å ha en såpass stor post i akkurat dette selskapet. Hadde jo 200.000 aksjer.
Han er jo komiker.Kan jo selvfølgelig ikke ta han seriøst,selv ikke rådgiverne hans . Så har Mao absolutely ingenting og si… God helg
Kevin har aldri hatt 200k aksjer. Han har 100k,og er ute av listen fordi nr 50 har mer enn han.