Teknologien er det nok ikke noe i veien med. I lab får de det til å fungere, og det er dette jeg tror EIC har bekreftet.
Utfordringen går på skalering. Dette skal masseproduseres i renrom, med alle de utfordringene det byr på. Jeg har stor tro på at de klarer det, men jeg kan ikke se at EIC har bekreftet at dette lar seg gjøre.
Hva er kurtasjen når man tegner seg for emisjon?
Ingen kostnad. Selskapet tar kostnaden
Veien fra lab til fabrikk er nesten alltid lenger enn man tror/håper
Det må jo være hovedgrunn til at de har lansert med en annen teknologi. Men det trenger ikke være veldig negativt i seg selv, mye å lære av å få verdikjeden opp å gå, men hadde de fått det til med den nye teknologien hadde de ikke kastet bort mye tid på den gamle.
Ja Nvidia gikk vel neste konkurs når det klarte og produsere første masseproduksjon feil i oppstarten… Men ble en stor suksess… Håper og tror oppskalering og masseproduksjon skal gå greit… Tar bare tid…
Hva tenker dere om kursen fremover?
Faller vi ned mot 12 kr eller er det er godt kjøp med 14 kr i rep. emisjon?
Noen grunn til at noen skal betale mer enn dagens bud som ligger inne?
Blir kun spekulasjoner… Dårlig makro, børsklima og ingen kontrakter på salg… Ser man vel fort 10 kr? Vist motsatt kansje 20-25 kr? Veldig vannsklig og spå på relativt kort sikt… Eller?
Enig, og man kan jo si det sån at vist ikke Crayonano klarer og selge disse chippen er det jo ikke liv laget… Samtidig klarer jeg ikke se noe grunner til at de ikke skal klare selge mange mange millioner av disse chippen… Ytelsen er jo opp mot best i klassen og markedet i hyper vekst…
Jeg hørte på Jo sin siste oppdatering - og jeg opplever at det samme er sagt siste 3-4 kvartal på rad.
Opplever at notering innen 12 mnd er siste nytt.
Jeg er ikke overbevist over at deltagelse på emisjonen er en god investering ut fra det vi ikke vet, kursen kan fint falle videre ned under 14 kr.
Håper jeg tar feil da…
Hadde vert gull med en positiv nyhet fra selskapet før rep.emisjon er gjennomført.
Omsatt på 12?
Jepp…
Helt utrolig skuffende
Folk som må ha penger til skatt eller ferie?
Uansett bare forbigående…
Det må være Randi som solgte
Synes ikke det er forbigående. Trenden er jo ganske klar.
Jeg unders om selskapet ikke fikk inn mer enn 125 mill eller om de ville være greie med eksisterende aksjonærer å få tilgang på rep.emisjon. Nå virker det ikke lukrativt å betale 14 kr for noe som er billigere på otc.
Hadde heller sett at de bare hentet inn 150 og ble ferdig med denne seigpiningen…
Nå må vi ikke bli utålmodige her, hvis man ser transaksjonene som er gjort på OTC i en litt større sammenheng er det jo “ingenting” i det lange løp og for meg er det bare støy som jeg forsøker å overse. Is i magen, det er ikke OTC som bør være fokus, men heller tiden fremover (ferdig med rep. emi, nyheter fra selskapet om nye ytelser, partnere, design-wins osv). Fokus på ballen nå, folkens
(Edit: nei, jeg er ikke trener i breddeidretten - leste hva jeg skrev og vil bare disclaime det med en gang)
Det er mellom nå og derisk at de gode kjøpene kan gjøres