Hadde vert gøy å ha et par kroner på bok nå og hamstret… om det er bunnen da…
7 kr
Just speculating here, but maybe we are seeing a fixed track towards a 10:1 split before IPO
98% are LONG in this share, sale are minimal at easy-to-manipulate…
Stranger things are known to happen
Kanskje de burde velge en annen børs og liste seg på om de ikke skal jobbe aktivt fra norge? hvis det spiller noen rolle…
Men Euronext Gr er ikke helt stedet jeg ønsker at de havner…
Kunne i k k e vært mer enig
Noter hvor som helst bortsett fra OBX.
Frankfurt, eller Shanghai + NYSE / Nasdaq er bedre for ett selskap med globalt markedsavtrykk. Growth blir helt feil.
Eller han vet mer enn oss…
7 kr…
Kan virke som flere her følger dette litt vel for tett, og kommenterer deretter. Dette kan være som følge av:
- Lite forståelse for risikoen det innebærer å investere i et tidligfase-selskap
- For lav risikotoleranse
- Satset penger man ikke har råd til å tape
- Alle kombinasjoner av disse.
Vil anbefale å selge seg ut hvis man ikke får sove om natten, eller legge denne i skuffen og akseptere at OTC er en volatil verden - spesielt når noen skal/må ut.
Det er et mysterium at Kvantia på død og liv skal ut. De har milliarder disponibelt og CNANO er akkurat den type selskaper de investerer i. De ønsker ikke engang ha et par mill i CNANO. Det er nødt til å være en grunn, de må ha analysert seg frem til et eller annet
By the way, dette forumet er vel primært til for de som følger sine investeringer tett? 100% forståelig at det diskuteres og reises spørsmål til hvorfor i dette tilfelle en aktør som Kvantia skal ut og hvorfor ingen bare sluker aksjene som er til salgs på 7 og 8 kr
Det ligger nå flere tusen til salgs på 7 og 8 kr, og så kommer de store bunkene på 9 tallet(hele tiden 50.000 synlig) Ingen kjøpere
Det støtter jeg deg i, og det er mitt inntrykk her at det er stort engasjement i det fleste trådene jeg følger på tekinvestor. Når det er sagt kan man diskutere nytteverdien i flere av innleggene som postes, hvor man får følelsen av at det fiskes etter bekreftelse på egen søken etter ‘confirmation bias’.
“Det er et mysterium at Kvantia på død og liv skal ut. De har milliarder disponibelt og CNANO er akkurat den type selskaper de investerer i. De ønsker ikke engang ha et par mill i CNANO. Det er nødt til å være en grunn, de må ha analysert seg frem til et eller annet”.
Dette kommer til å forbli et mysterium.
De på 7.50 ble tatt. Kjøpes et par tusen på 8 nå. 12000 igjen der. Deretter er det de 50.000 på 9 tallet
For meg er det ikke et mysterium. Det henger sammen med dette:
Jeg ser ikke at dette har noe med troen på CNano å gjøre. For dem er det en liten fillepost de vil kvitte seg med, fordi den er et rusk i øyet for dem. De skal ut - ikke bare av cnano, men det meste andre også.
Hadde nesten trodd at ved dette volumet at de fikk litt høyere kurs.
Pluss melding fra selskapet
Fint me d nyhet. Den forrige var en rammeavtale og nå i dag melder de om at det chipen er i et produkt som de skal ut i markedet med ?
Volumet til salgs er lavere nå. De store bunkene på 9 tallet er borte. Mulig Kvantia har ombestemt seg litt, vet ikke
30.xxx stykk å vi er på 20-tallet?
Gikk en post på 200K stk @8NOK 29.09. Mulig de er helt ute?
Kanskje, får se når listene blir oppdatert