Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Blir bra om de som måtte ut er ute.
Et par kontrakter med noen store navn og større beløp hadde vert konge.

Samt noe eta på nano produktene.

1 Like

Here confirmed 10 ended positions in CrayoNano during August-Sep/Oct. Speculated if being acquired, one of the possible companies could be Infineon in Germany, and one employee actually just moved to Germany in a new role at Infineon.

In addition the senior tech people are moving into corporate tech positions.

Ended positions:

Advancing tech positions:

1 Like

Ser ut som Kvantia trakk salgene sine. De har samme antall fortsatt

Ny post

2 Likes

You seem to be pretty sure there is an acquisition on its way, but it is important to emphasize that tho the signs seems to be there this has not been aired by the company as of yet.

We’ll just have to wait🙂

Yes, we for wait and see. For me todays press release seems to be that NTG is about to sell all their shares.

Her skjer det ting. Aner ikke hva jeg skal tenke

Jeg tror for min del at hva det nå enn er som skjer så er dette ikke negativt. Det er t o t a l t usannsynlig at selskapet (les NTG&Co) får EIC inn som større medeier for så å hoppe i en “livbåt”

1 Like

Kan det være at de tenger en annen profil som
CEO bare ?

Blir jo bare spekuleringer, men det er jo godt mulig at det er som Freeman sier, og er det det så vil nok anne CEO allerede være klar. Da blir det enten styreplass på Uthus, eller “nye muligheter”. Om det er slik at det er notering / oppkjøp / emi på trappene i tilfeldig rekkefølge så har jo CEO levert på oppgaven.

Uansett, blir bare relativt formålsløs spekulering ut fra værtegn og kortstokker :slight_smile:

1 Like

Tipper de har en klar med en helt ekstrem profil, heftig nettverk osv
De skal jo slå seg opp stort internasjonalt

Her må en bare avvente, men at noe foregår synes å være tydelig.

Men siden vi er på forum så kan vi spekulere mens vi avventer😎

Det har du h e l t rett i :slight_smile:

Om jeg skal tillate meg å spkulere så har jeg en mistanke om at det har eksistert en kjøper til selskapet en stund, og at EIC også var/er kjent med dette. Det er forsåvidt jeg også ut fra hva jeg hørte snakk om tilbake i tid. Det var da kinesisk kapital som var på frierfot, noe som jeg forstod ble lagt på is inntil videre den gang da.

Anser det som mulig at større ny aktør kommer inn før notering heller enn etter, og når det er signalisert fra selskapet at en notering er relativt sett nært forestående så, ja…

, men usj… vi får bare avvente.

Ha en fin kveld.

1 Like

:+1:Ingen kan påstå at dette ikke er spennende ihvertfall. Utrolig nok har dette endt opp med å bli min neste største posisjon og nå er det ingen vei tilbake :grinning:

Rinnan stepper ned til nestformann, uthus blir formann, Kielland interrim ceo.

Det legges opp til en stollek der ikke noen nødvendigvis skal ut, men som en forberedelse til neste fase.
Jeg kan ikke skjønne at dette skal være noe steg i feil retning, all den tid det ikke ser ut til å være noen turbulens i det som skjer.

Vincent has been quite observant so far. Would be nice if predictions are accurate.

1 Like

Overrasket, men man trenger kanskje en annen type operasjonell leder i fasen man nå går inn i. Kan det være at man sikter seg inn på en børs som krever litt andre ferdigheter med hensyn på språk og kunnskap?

Meeget bra!!

Mine tanker om denne prossessen, er at det ikke nødvendigvis er så negativt.

Trimming av selskapet er for å få ned kostnad på R&D i Trondheim. Kanskje større deler går over mot drift og utvikling i utlandet? Vekst vil koste.

Det at Jo tar over som styreleder mener jeg er et godt tegn.
Han har nå best kjennskap til selskapet og dets potensiale, og tar over i prossessen nå som selskapet skal inn i kommersialiseringsfasen.
Hadde han sluttet samtidig som styreleder trakk seg, hadde det vært noe helt annet.

3 Likes

Noen som vil spå om kursen skal opp eller ned eller sidelengs i morgen?

Vil dere fylle på?
Vente?

Dette blir en spennende tid…