Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store OLJE-tråden 🛢 1

litt “off topic”…

ser Saudi Aramco har forkortelsen “2222” på børsen…

Dette er et symbol for engel av “likheter”/Balanse"…rar greie at muslimer skulle ha en referanse til engler :sweat_smile:

Hvorfor er det rart? Står masse om engler i Koranen :blush:

å…er ikke så ofte jeg leser,hverken bøker eller koranen…begrenset med info,kan man si :laughing:

1 Like

Alle religioner er jo bare kopier av eksisterende religioner / skikker og overtro. Islam har stjålet mye fra Kristendommen som igjen har stjålet mye fra eldre religioner som eksisterte rundt jesu tid. I Buddhismen vil du finne enormt mange konsepter fra Hinduismen som kom før den etc. Dette er en av grunnene jeg ikke tror på noen religioner da alle er menneskeskapte (ikke at ikke noen av dem har noen gode poenger for det om).

1 Like

tilbake til “Topic”…

Det jeg ikke fatter…er at “Alle” “eksperter” sier vi bør kutte med opptil 20 millioner fat…

nå ser det ut saom om at vi har kjøpt oss litt tid før lagrene hadde blitt HELT stappfulle iløpet av mai måned…

ser de for seg å opprettholde høyest mulig oljeproduksjon ved å satse på at verden går tilbake til normal forbruk etter Q2 2020??

:man_shrugging:

Det vil bli kuttet omtrent 20mbpd hvis man tar med “forced shut ins” pga økonomiske årsaker.

Var ink støttekjøp fra G20 som nevnt fredag om jeg forsto det riktig.

Det var opp til 15mbpd

Avtalen ikke signert.Kun OPEC som offentliggjør slike avtaler

Muntlig avtale iallefall :slight_smile:

Det var viktig for USA å få dette på plass før markedene åpnet, pumpe det som pumpes kan… :slight_smile:

Ikke avtale før alle har underskrevet.Mistenker at det kan komme nye momenter her​:grinning:. Twitter :star:Den var god.Tok en Trump der.Alle offisielle avtaler kommer fra OPEC.

“eksperten” spår oljeprisen over 30$ fatet…

selv håper jeg vi kan se litt demping av kutt i oljeivesteringer/gjennopptagning av ekksisterende prosjekt… :confused:

1 Like

… and down we go!

2 Likes

Opp mener du?

1 Like

Noen som vet hvorfor det er 2 Dollar forskjell på pris Brent oil CMC og E24 ? Kjøpte litt på 29,80 CMC .Men en av de må vise feil.

Det er nok forskjellige kontrakter

1 Like
2 Likes

De har fulgt hverandre med ca samme pris før nå i dag.