Bare en liten en for de som handler med gearing, sånn ser det ut når grensen for sikkerhet krysses ila. dagen for et gearet produkt. Har ikke kjøpt selv, men her har alle som eide produktet mistet alt i dag, uansett når de kjøpte. :
Burde kanskje ha tegnet inn en støttelinje her nede også, men tenker egentlig at dette ikke er et nivå oljen kan være på særlig lenge uten at den bryter ned. Så, reforhandler Trump noen toller eller Går OPEC+ tilbake på økningene sine og oljen går opp, eller bryter den ned?
Synes dette begynner å nærme seg avgrunnen veldig raskt nå. Vi er under alt av støttenivåer så langt tilbake som 2021.
Fallet i oljeprisen tiltar. Denne formasjonen ser ikke så grei ut, antyder et fall til 15-20 dollar på sikt:
15-20 dollar🤣 logg av hvis man drikker alkohol
Det er ikke som om vi ikke har hatt en lignende formasjon som dette tidligere hvor oljeprisen endte på 15-20$
Ok, på 15 dollar så er det vel bare å kjøpe energi og holde til vinteren igjen. Keep it simple
Fu@k denne er brutal azz
Hva gjør man med Drilling & Oil posisjoner nå.
Føles liksom feil å trykke sell å.
Altså, hvis ikke Trump-ern eller OPEC trykker på bremsen, så tenker jeg dette fortsetter en stund til. Tviler på 15-20$ denne gangen, men 50$ sånn i noen måneder hadde ikke overrasket meg. Samtidig, jeg tenker at sjansen for at enten Trump eller OPEC tråkker på bremsen er stor. Da vil vi nok ikke få så stort fall, men samtidig, markedet er “ødelagt” for en stund framover.
Men er dette tiden for å øke i utbombede Oljeaksjer. Å vente på neste vinternatt?
Har lastet litt i Shelf, å som du ser a grafen har den fått voldsomt med juling siste 2 dager.
Snakker vi when in trouble X2
Om dette er midlertidig støy, med ekstrem effekt, skulle man da tro at mye er på tilbud allerede.
Altså, det er mange her som har ventet på krakk lenge, rentene har vært høye og nå er de på vei ned, klassisk tidspunkt å trå varsomt, ikke danse rundt som en okse i en porselensbutikk. Jeg lurte en liten stund på om vi kunne få en periode som på slutten av 90-tallet hvor renten fortsatt var relativt høy, men økonomien gikk bra. Har ikke så mye troa nå, men får se hvordan ting utvikler seg. Jeg blir ikke overrasket hvis Trump gjør en “deal” eller to…
blir det en Double “whammo” her nå…
Dette jeg har fundert på. Hva er egentlig USA sin plan for sine egne produsenter? Vi vet de har det beintøft å funde ny leting og prosjektering, så når pilene også vil peke nedover på eksisterende områder, vil ikke dette bare fremskynde kroken på døra for en del selskaper i USA som er avhengig av 60+ for å holde seg gående?
var det dette de mente med “Drill baby Drill” ?
Translation: get ready for more rigs, more jobs, and a big push to reassert America’s dominance in global energy markets.
da kan vi kanskje se for oss en kompensering for den teorien om en fallende frackingproduksjon som skulle få oljeprisen opp da de nå planlegger å gå “all in” og sette “hele” gulfen til verk med allt av rigger og oljeinstallasjoner som finnes…i så fall,er det bull for riggselskaper med mindre hvis vi ser en betydelig eskalering av markedsforholdene …komplekst
Så, tid for X2 i Shelf?