Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store øltråden 🍻

Denne er ekstremt god :+1: Én holder gjerne, men fin iskald i dusjen eller badstua. Den finnes i flere varianter / noen fås også i butikk. Men denne har hint av toffee og vanilje :slight_smile:

Do you know the similarities between Budwiser and having sex in a canoe (??) - it’s fucking close to water :joy:

6 Likes

Det lokalet vinmonopolet er blitt en del av vinmonopolets satsning på øl med over 500 varianter. Tror nok ølbudsjettet må økes utover høsten nå. Første innkjøp er en IIPA med frukt og en øl kalt spontanbasil (spontangjæret øl med basilikum) fra Mikkeler.

5 Likes

Basilikumen fra Mikeller og Lindemans er sjukt god. Gled deg :blush:

2 Likes

De har også fått inn 20 flasker av warpigs sky burial. Håper å få kloa i en av flaskene.

https://www.ratebeer.com/beer/warpigs-sky-burial/372261/

1 Like

Prøv alt de har fra Brewdog, MYE digg øl der.

1 Like

Ja, ingen tvil om at de har øl av høy klasse!

1 Like

Øl er øl ??

1 Like

Øl er øl ja, ellers hadde det vel hatt en annet navn. Men øl er mer enn butikkøl og storindustri.

Her er dagens prosjekt:

5 Likes

Dette blir bra :slight_smile:

4 Likes

Den er god! Hva slags utstyr brygger du på? :smile:

Jeg brygger på en beerbrew 60 v3, den får jobben gjort foreløpig :slight_smile:

Den fungerer greit? Jeg har en bb30 auto, men lurte faktisk på å kjøpe inn Basic bb60 for å lage 70 liter når jeg først drar frem utstyret.

Er det lov å si?

2 Likes

? :slight_smile:

At du vil lage 70 liter når du først tar frem utstyret? :smiley:

1 Like

Å sånn ja. Det går fort med 7 timer fra start til slutt på bryggedagen, så like greit å få størst mulig utbytte når man alikevel må sette av en dag :slight_smile:

1 Like

Hehe, var bare et forsøk på dårlig koffert-humor.

2 Likes

http://cervisiam.no/bar/

Åpner i oktober. Lønningspils for gevinst fra “sett inn favorittaksje”?

1 Like

Hehe, jeg forstår det nå. For meg er det helt normalt å ha hundrevis av liter øl i hus. Skal ikke se bortifra at jeg hadde tatt spøken umiddelbart om det ikke hadde vært for bryggingen. :stuck_out_tongue_winking_eye: