Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store øltråden 🍻

Nei. Men det kan jo alltid prøves om det er godt? :smiley:
Send meg gjerne en oppskrift på PM. :laughing:

Jeg har dessverre ikke brygget noen selv, bare drukket de. :slight_smile:

Her er det kanskje noe godt likevel?

https://learn.kegerator.com/recipe-mosaic-multi-grain-ipa/

Nøgne var veldig bra, men jeg synes kvaliteten har gått merkant ned etter at de ble kjøpt opp og grunderene forsvant.

1 Like

Den hadde jeg sist helg faktisk - veldig god ja :slight_smile:

Skal testes i kveld. Tysk Gose fra Ægir og Anchor. Gose kjennetegnes av utpreget saltsmak (vannet fra Goslar var ekstremt salt på 1500-tallet, visstnok). Aldri smakt Gose før, men det ble anbefalt av den eminente ølansvarlige på Vinmonopolet Lambertseter. Skulle minne om Berliner Weisse. Smakssatt med Koriander, nam!

Edit: 3,75 / 5,00

1 Like

20% rabatt på ølsett hos brewshop i dag og i morgen
Legg inn rabattkode GOHAPPY på betalingssida

En av mine favoritter. Her har de klart det vanskelige i å kombinere et sterkt øl med “fløyelsmyk” smak…

2 Likes

Afterski på hytta. Hjemmelaget pale ale

1 Like

Den er overraskende god til å være så sterk :slight_smile:

1 Like

hjemmelaga cider. Veldig god. Ikke mer igjen :cry:

4 Likes

Tung smak av Cascade-humle. Nam! God butikkøl!

2 Likes

Liker best lyse øltyper. Tenkte jeg skulle prøve en ny i dag :slight_smile:

1 Like

Helgens andre prosjekt på G.

4 Likes

Hva har du brygget?

Det ble en Kølsch og en blonde ale basert på en oppskrift fra bryggselv. Har ikke prøvd noe tilsvarende tidligere, så er spent på resultatet. :slight_smile:

1 Like

4/5 - Gratulerer med dagen-øl

2 Likes

Geuze er fantastisk, nå ble jeg tørst!

Ja, det er nydelig. Ikke servert i riktig glass, men jeg har ikke brydd meg om sånt på en stund. På grunn av plassmangel.

Edit: Har selv fire typer glass. To typer fra Eva Solo, en type Bulmers og en type Crabbies. Med tid og stunder skal jeg utvide, sånn at jeg får riktig glass til riktig øl igjen. Nå har jeg ikke plass! Karafler, shaker og flasker med brennevin tar for mye plass! :joy:

1 Like

Nå har jeg fått slikt servert i så mye rart at jeg vet nesten ikke hva som er riktig.
Belgia har mye godt å by på, frister veldig med tur dit bare for å utforske øl.

1 Like