Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Jepp

Fra 855k aksjer, ned til 428k (i tillegg kommer 2 siste dagers salg). En halvering.
Så her må man kjenne sin besøkelsestid :wink:

2 Likes

Ble aksjonær i dag, etter å ha lest patentet, sett presentasjonene, og etter å ha sett den fenomenale TEDx’n (mer dedikert mann enn Ole Kristian Sivertsen skal en lete veldig lenge etter). Og ikke minst forumet her som tipset meg i første omgang - takk! :smiling_face_with_three_hearts:

7 Likes

Samme handelsmønster :+1: Samme aktør var ned til 350k (minus siste 2 dagers).
JP Morgan kjøpte masse, og nærmer seg flagg-grensen på 5%.

Syntes dette ser veldig bra ut

3 Likes

Hadde egentlig et lite håp om at salgspresset fra denne aktøren skulle tvinge kursen kunstig enda lengre ned, få en gylden kjøpsanledning, men den holder seg godt :muscle:

Alt ligger egentlig perfekt til rette her nå, bortsett fra makro.
Har veldig lyst til å gå «all in».
Vanskelig å si hva som kommer først av en bull melding her, eller bear makro-news.

DSRT: Desert Control increases production capacity and continues executing according to plan.

6 Likes

Bull melding kom først :smiley:

4 Likes

Potensiell kommende pengemaskin (hentet fra Hegnar):

2 Likes

Bare å slenge inn frua og huset :sunglasses:

4 Likes

6 Likes

Jeg har lurt litt på når CEO skulle tilbake til UAE. Og i klippet ser vi at Ole Kristian er i en ørken når han takker.

Jeg tolker det dit at han er i UAE for å skrive under på noen kontrakter og avtaler…

3 Likes

“get them to Nasdaq”
:star_struck: :star_struck: :money_mouth_face: :money_mouth_face: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

Er det bull når de bare melder at det er ihht plan?

Det er bull at de er i rute. Det er mye forsinkelser i mange selskaper pga. Covid og trøbbel i shipping, osv…

Men det er klart at de virkelig bulle meldingene bør komme i løpet av de neste ukene!

1 Like

Ja, han sier jo rett ut “here in the UAE”:

1 Like

Man ønsker seg jo en CEO som kan snakke om fremtid, og visjoner rundt den. Se bare på Musk!
Jeg mener at DC har en slik.

4 Likes

Helt enig!

Denne er delt tidligere, men den virkelig blew my mind hva karisma fra en norsk CEO angår.

3 Likes

Litt som Simonsen i Saga Pure; det er ikke et fnugg av tvil om at han virkelig brenner for det, også på et ideologisk plan. Virker å være så nært jackpot i akkurat den posisjonen og i det selskapet som det er mulig å komme. Årene tilbrakt i USA skader heller ikke.

4 Likes

Jeg selger unna mye annet for tiden, men Desert Control skal jeg beholde.