Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Edit: Fra i fjor, ukjent dato. “In March this year, just as countries across the world went into Covid-19 lockdown(…)”

Liker det jeg ser mtp topp 50.
For de som ikke abonnerer kan det sies at det som ble solgt, ble kun solgt av en aktør. Og at denne er et bittelite eiendomsselskap fra Oslo. De har solgt unna mye den siste tiden.
Av kjøpere finner vi blant annet Clearstream.

2 Likes

Selger såpass mye også sammenlignet med dagsvolum (stod for 46% fredag forrige uke) at det nok er med på å skape salgspresset som man har sett i det siste.

Jepp

Fra 855k aksjer, ned til 428k (i tillegg kommer 2 siste dagers salg). En halvering.
Så her må man kjenne sin besøkelsestid :wink:

2 Likes

Ble aksjonær i dag, etter å ha lest patentet, sett presentasjonene, og etter å ha sett den fenomenale TEDx’n (mer dedikert mann enn Ole Kristian Sivertsen skal en lete veldig lenge etter). Og ikke minst forumet her som tipset meg i første omgang - takk! :smiling_face_with_three_hearts:

7 Likes

Samme handelsmønster :+1: Samme aktør var ned til 350k (minus siste 2 dagers).
JP Morgan kjøpte masse, og nærmer seg flagg-grensen på 5%.

Syntes dette ser veldig bra ut

3 Likes

Hadde egentlig et lite håp om at salgspresset fra denne aktøren skulle tvinge kursen kunstig enda lengre ned, få en gylden kjøpsanledning, men den holder seg godt :muscle:

Alt ligger egentlig perfekt til rette her nå, bortsett fra makro.
Har veldig lyst til å gå «all in».
Vanskelig å si hva som kommer først av en bull melding her, eller bear makro-news.

DSRT: Desert Control increases production capacity and continues executing according to plan.

6 Likes

Bull melding kom først :smiley:

4 Likes

Potensiell kommende pengemaskin (hentet fra Hegnar):

2 Likes

Bare å slenge inn frua og huset :sunglasses:

4 Likes

6 Likes

Jeg har lurt litt på når CEO skulle tilbake til UAE. Og i klippet ser vi at Ole Kristian er i en ørken når han takker.

Jeg tolker det dit at han er i UAE for å skrive under på noen kontrakter og avtaler…

3 Likes

“get them to Nasdaq”
:star_struck: :star_struck: :money_mouth_face: :money_mouth_face: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

Er det bull når de bare melder at det er ihht plan?

Det er bull at de er i rute. Det er mye forsinkelser i mange selskaper pga. Covid og trøbbel i shipping, osv…

Men det er klart at de virkelig bulle meldingene bør komme i løpet av de neste ukene!

1 Like

Ja, han sier jo rett ut “here in the UAE”:

1 Like

Man ønsker seg jo en CEO som kan snakke om fremtid, og visjoner rundt den. Se bare på Musk!
Jeg mener at DC har en slik.

4 Likes