Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Selvsagt. Men finnes det vettuge argumenter for hvorfor det burde bekymre?

1 Like

Hvis profitten er så høy at det kommer mange copy cats om 5-10 år har jeg allerede min egen lille sydhavsøy når de dukker opp :sunglasses:
Det er de kommende årene som blir viktige. Bekymrer meg ikke for 2027,.,.,

4 Likes

Ja men ingen har vel klart å kopiere cola til det fulle? Så selv om patentet er ute vet ingen oppskriften helt…

Jeg har jo aksjer og håper på en skikkelig opptur. Føler bare at det er verdt å sjekke ut slike ting før man satser alt.

De har snakket om beskyttende tilleggspatenter

Så vidt meg bekjent så har ikke cola patent? Men knallhard no closure policy. De kan søke videre beskyttelse etter 5 år også.

Krysspatenter blir viktig

Charter er brillefint ser jeg på mobilen, herlig og viktig bevegelse oppover som er understøttet av en volumøkning

9 Likes

En detaljert forklaring for de som måtte være interessert:


4 Likes

Nå er vi der sånn omtrent. Hvis denne bryter opp gjennom ATH så går den uten motstand og kan skyte skikkelig fart hvis det kommer inn nytt volum og kjøpsinteresse

12 Likes

Sleng det ut på Twitter @Savepig Vi er en gjeng klare for et realt brudd å nye 100% :wink:

1 Like

Ja, femtilappen til kvartalsrapporten hadde passa fint!

3 Likes

-Økt produksjon (yield) pr m2
-Samtidig lavere vannforbruk
-Og karbonlagring…

Noen som har eksempler på selskaper som ticker av flere store grønne bokser enn dette så er jeg veldig interessert i tips!

Interessant lesing;

3 Likes

Har selv et midlertidig “på veien mål” rundt 50-lappen dersom vi tar ut ATH på høyt volum. Denne er i siget nå…!

5 Likes

7 Likes

Er bare fint at den går under radaren, synes kursen går fint, kan man fylle på når man har sjansen, før den plutselig smeller:) en del av lønna hver måned, håper det varer lenge:)

1 Like

Må dessverre skuffe deg, jeg tror ikke det kommer til å vare “lenge”…

Går bra det også

1 Like

3 Likes

Er det ikke helt sykt at en CEO fra ett børsnotert selskap blir valgt ut til å være flaggbærer i en seremoni i regi av FN? Det er noen viktige folk her som har trua!

10 Likes

4 Likes