Ser ut som mange som skal ut enda, så ikke alle som har like troa som oss. Forstår det ikke og det liker jeg ikke.
De har ikke secundum på laget
Dette høres superbullish ut. Kan en alternativ forklaring her være at Saudi Aramco eller en annen ukjent aktør har utviklet en egen versjon av LNC “under radaren”.
Er dette en risiko, eller har vi grunn til å tro at det ikke kan være tilfelle, f.eks. fordi det ville bryte patentet?
Glem, det…
LNC er et trademark like sterkt som Coca Cola…
Vil ikke kalle det risiko nei
Fra de startet å bruke LNC i piloten i fjor. Der bruker de DSRT sin beskrivelse og nevner at det er patent.
Hentet fra artikkel i Newswires 22 apr 2021.
Saudi er nevnt av flere i visse andre forum langt tilbake i tid. Men det er ikke børsmeldt noe meg bekjent.
Byen har også vært banebrytende for den første bruken av flytende nano leire (LNC) som arbeider for å berike ørkensand for å øke fruktbarheten. LNC-teknologi vil hjelpe SPARK med å redusere forbruket av vannet vann med 25 %.
Takk til G-translate.
Dette kan da ikke være desert, da måtte det jo ha vært meldt, er jo børsensitivt. Så er dette da en konkurrerende løsning?
Er nok Desert…
Det er 99,8 % sikkert at dette er DSRT fra alt vi vet.
Dette skjedde i Polight også. At gravere fant et produkt med Tlens flere dager før Polight meldte det som Designwin.
Ok, da stoler jeg på det. Men veldig rart at dette ikke er meldt og fra så langt tilbake i tid.
DCG har ikke meldt alle piloter, og OKS nevnte vel selv på twitter at de har hatt piloter i saudi?
At SPARK har testa LNC har vært kjent lenge. At de har tatt en beslutning om å bruke det på hele området er nytt for meg. Og det betyr jo at piloten er vellykket!
Husk denne:
Ok, du har sikkert mer kontroll på dette enn meg, men får en veldig følelse av at dette ikke er dsrt, men aramco sin egen teknologi. SPARK nano clay | Aramco Life
Sånn helt ut av det blå? Merksnodig konspiratorisk når man vet hvor lang utviklingstid som ligger bak LNC. Selvsagt er dette vaskekte Liquid Natural Clay.
Lenken din inneholder jo infomasjon som om det skulle være fra DSRTs egen hjemmeside.
“patented mixing process”
Personlig er jeg 100 % sikker på at dette er DSRT (ikke bare 99,8 %).