Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Som ingeniør er jeg litt usikker på hva han vet.

Men jeg er overbevist om at det er og kommer til å bli enorm pågang. Dette kan redde mennesker, samfunn og hele land.

Han jobber jo tett på produksjons unitene. Om han får beskjed om å steppe opp produksjonen så angår det jo han… de har vel ukentlig møter der de får beskjed om agenda og utvikling… Hadde det stoppa med de 4 units så hadde det ikke vært fullt trøkk. Her er det tydelig at det skjer ting mener jeg. Men det blir kanskje en tolkning.

Da snakker vi « Nobel pris»…

Trengs egentlig tolkninger da? Ambisjoner om ytterlige 8 enheter før nyttår ble jo børsmeldt i slutten av september.

2 Likes

Ambisjoner er ambisjoner… det er vel tydelig at det ikke bare er ambisjoner lenger… Mawarid avtalen ser vel ut som kan bli ganske omfattende… men skal ikke ta noe på forhånd…

Jeg vet ikke hvordan dere ser det men her må det lastes mer over helga.

2 Likes

Tråden er i villrede leser du vel.

Tipper at ny oppdatering før jul sier at 32 eller flere units er satt i produksjon. Totalt åtte clustere eller mer. Det er fin julegave da :slight_smile:

På volum ble 28,5 slått ut på 60.000 ca

Vil bare gjøre dere oppmerksom på at Kontrari har solgt seg helt ut på Fredag. Kristian Falnes AS stoppet på 600.000 aksjer fredag

Eller er det Onsdag listene er fra?

Onsdag ja, fikk nylig avklart i tråden og er også info helt i bunn på aksjonær lister.

" Info om listene: Det er to hele børsdager mellom dagen handelen skjer og at handelen vises i listene (T+2). Listene leveres av VPS."

Takk for oppklaringen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Allerede neste uke kan vi få melding om at Pilot-fase-2 er fullført :slight_smile:

Han fortsetter vel idag. Dere må vel forsvare de store, selv vil jeg spy av de. Har lagt mye kjepper i hjulene de to siste ukene.

Småsparere i full panikk i dag… Blir imponert over de som satser penger på ting de ikke forstår

Aksjer på tilbud

Jeg har økt idag

2 Likes

Jeg øker enda

1 Like

Nyre til salgs om noen trenger.
Pengene skal definitivt ikke investeres.