Ordføreren: nå er dere verdt flere milliar, nei eh million… nei eh… nå er det verdt flere midler. Hehe
En dag kjære ordfører…. En dag😂.
Av og til vet ikke folk at de profeterer inn i fremtiden… håper det var ett tilfelle vi var vitne til.
Mest babbel. Lite om DC
Viktig å vit korleis støtteapparatet er og fungerer rundt Desert Control…
Innovasjon Norge: Ole Kristian er jo selger delux…
500 mill hektar som må renoveres
Containerne er billigere og kan/skal bygges i utlandet… der hvor de skal brukes, sies det fra ok!! Men kjerneteknologien, greenbox som han sier skal produserer på hjemmebane på forus…
«Nå er vi klar for å gå ut og tjene egne penger»
Likte siste bolken om at produksjonen av LNC kan automatiseres og at de bygger en kunnskapsdatabase for å produsere LNC med optimalt blandingsforhold tilpasset jordsmonn, klima, vannkvalitet, type planter etc.
Vi får altså en jordsmonn-database slik Tesla bygger en DB for autonom kjøring
Forskjellen er at mat og vann kan vi ikke leve uten
Dette kan bli stort
Likte det ledende spørsmålet til Ole Kristian angående mulig overføringsverdi av erfaring med gigaprosjekter i oljenæringen med referanse blant annet til great green wall
Teknologien er der, pengene er der, ambisjonene er der. Dette kan bli stort på noen års sikt.
Teknologien er fra oljenæringen, og behandling av borekaks.
Ja, men spørsmålet her gikk vel mer på prosjekterfaring, altså planlegging og gjennomføring av store prosjekter. Slik jeg tolket det, opptaket kommer vel snart. Dette var i paneldebatten.
Mange kommer til å få bakoversveis av hva dette selskapet vil få til… takknemlig for å ha fått være med fra børsdebuten… nok en vakker dag og milepæl nådd… om vi blir så gira i dag, bare vent til 20 desember…: tror d blir en ellevill dag og julegave
Mon tro om kursen etter hvert har gått så mye at man får en ekstra boost-effekt; retail blir gnien og unnlater å gevinstsikre for å unngå å utløse ekstra skatt. Antakelig vel spekulativt:p
Tror denne vil bare fortsette til 20 des, men kanskje ikke sp dumt å ta litt penger av bordet før rapporten. Spekulasjoner det også selvfølgelig.
Er jo et ganske høyt spenningsmoment her frem til 20 desember da… tror folk vet mer om hva de sitter på og hva som er i vente… sier litt om at Hatteland har sluttet å selge med sikkert 1,5 mill aksjer igjen eller no sånt… d sier litt., å selge nå er lstterlig
Det ser i hvert fall ut som vi har et brudd opp gjennom ATH på greit volum. Det er positivt. DSRT fortsetter også med høyt volum på stigning og lavere volum på fall.
Klart det vil komme mange tradere etterhvert, det er en del av gamet.
Jeg tror jeg endelig har funnet en kandidat som skal gå meget høyt, derfor ser jeg det som galskap å ta penger av bordet. Dere må gjerne trade. Det skaper volum.
Amerikanere er vel litt i feriemodus i dag pga Thanksgiving. Ellers ser det bra ut. Døra tetter seg skikkelig, som forventet.
Ja, bare deler litt tanker, kan godt være det er helt feil å gjøre det.