Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Tilbake til start igjen, igjen

Element ASA signs a share exchange agreement related to Distributed Ledger Technologies Ireland, Ltd and has successfully placed a conditional private placement of approximately NOK 35 Million

Presentation of Distributed Ledger Technologies, LLC

Key information relating to a conditional repair issue to be carried out by Element ASA

Meldepliktig handel - ELE

Element skyter opp etter krypto-oppkjøp

2017 igjen… all over. Det er så dumt… :man_facepalming:

Hahah, ja… Dette selskapet og Spetalen i en salig kombo. Her skal det flyttes penger fra sauene i distriktet til Bærumsområdet

Neste melding blir vel " Element buy leading Perpetual motion research study group, sitting on our asses here we come"

2 Likes

Disclosure of large shareholding in Element ASA (“Company”)

Spetalen-kontrollerte Saga Pure selger seg helt ut i Element

Elements nye toppsjef om bjellesauene: – Har en liten andel aksjer

Element ASA: Innkalling til ekstraordinær generalforsamling 17. mars 2021

Topp 20 og forøvrig også topp 50 øker, bare noe få reduserer, ellers er det stort sett grønne farger i aksjonærliste fra dag til dag også i dagene etter siste nyhet som sendte kursen til himmels.

Vi kan sei og meine mykje om gamle ele, men at det er verdt å ha som ett krydder i porteføljen, det trur eg på.

Lenge til dei nye aksjene kommer på plass, eg tror på spenstige prosenter ved nye oppdateringer fra selskapet, dersom det kommer noen da

Hadde tenkt å øke i Next, men har i går og idag kjøpt litt ele, snitt på 6,9

Silvercoin/ Sæter, nærmest seg veldig 5 % nå, ellers er det enda en sag med økning på topp 50.
Søter også inne med selskapet six-seven

Q rapport idag, self berre tap da det ikkje er inntekter, men kva vi ele guide videre, kan bmi spennende, men tipper det blir en rød dag her som alle andre plasser idag

ELE - Flagging

Der kom flagget ja :ok_hand:

Litt uheldig dei som solgte på morran idag, har heldigvis lært meg at en bør vente 15-20 minutter etter åpning før en skal gjøre noe

1 Like