Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Element ASA - Interim Financial Report - Fourth Quarter 2020

Sæter har forøvrig i tillegg også tegnet seg for 1 million aksjer i emisjonen

Notification of trade by member of the board of directors

2 Likes

Klemme greit til her idag :ok_hand:

Gevinst tatt, Ele forlatt :ok_hand:

Det var en rask utgang Kronn

Skulle visst holdt meg i ro ja

Ned og hente meg igjen nå ?

Fikke igjen ca halvparten av det eg hadde, dog til noe høyere pris

Er det kinamannen som er komt her ? :flushed::man_shrugging:

Element ASA - Disclosure of proxy votes for Annual General Meeting March 17, 2021

Chairman Thomas W. Christensen Just Bought 11% More Shares In Element ASA (OB:ELE) - Simply Wall St News

1 Like

Tja…ser vi 20 neste uke. Kjøpte litt.

1 Like

Helt vill oppgang! får vi en korreksjon her til uka eller er det stemning for mer?

Tja, det var en råsterk avslutning til Fredag å være. Synes normalt at høyrisikoaksjer gevinstsikres mot slutten av fredag siden ikke alle tør å sitte over helgen.
Jeg tror på oppgang i ELE Mandag. Det de driver med er hot om dagen og det snakkes mye i ulike fora og facebookgrupper.

3 Likes

tror igrunn og den skal videre opp på mandag! Ganske bra potensiale om det slår til…har noen lutar som ble kjøpt på 7.60 kr. Så de skal få stå ei stund. Får vel litt emiaksjer også å krydre litt med!

1 Like

Post 1000. Tror vi ser 20 før/I løpet av Onsdag. Blir spennende å se om det er noen ess i ermet.

1 Like

sier ikke neitakk til 20 kroner:)) Satser på at bitcoin fyker i været. Er igrunn ikke mange tilgjengelige bitcoins. 18.5 mill som er utvinnet og 20% av disse er å anse som lost. Kan bli bra med inntekter for ELE på den biten. Spesielt når de regner 30000 i btc verdi:)
61K ca pr nu.

moro med litt høyrisikoaksjer å krydre portisen med:)))

2 Likes

Det var ein heilt magisk dag på fredag, ikke bare god stigning, men den kom ilag med en sykt bra oms.
Selv ble eg ( amatørmessig ) fintet ut med noe av beholdningen da den gikk ned mot og under 10 igjen etter å ha vert opp i 10,6 eller hva det var, men kjøpte tilbake da den på nytt gikk gjennom 10,5

Med gårsdagens krypto fest, så tenker eg at ele skal ha ett nytt raid også i morgen, og auksjonen på fredag var enorm, kunne se enden på boka.

Håper aksjonærlisten etterhvert kan vise at det lastes opp av større, og at det ikke bare ruleres mellom tradere

Kanksje er det tiden for at eg og andre kan få igjen for tidligere tap i fra gruvetiden ?

2 Likes