Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Hvor langt ned skal den nå? Ser etter en inngang.

Element ASA – successful completion of share exchange agreement

Notification of trade by primary insiders

DLT ASA: share capital increase, new company name and certain other resolutions are registered

Ser ut som vi snur opp her etter nedsalget.

Jeg ville krydre porteføljen min med litt kryptorelaterte aksjer og tok et lodd i DLT da gapet er tettet og det virker som det er solid støtte rundt 5 kr.

Hva er forresten grunnen til at denne er tilbake på kursnivåer før DLT-oppkjøpet, generell nedgang i krypto?

Flere grunner til at DLTx har falt tilbake, blant annet

• nedsalg fra corrnerstones som fikk aksjer til 5,04 og startet dumping på 8-9kr
  • uro i kryptomarkedet med fall fra 62k til 30ish
  • nada kommunikasjonen eller guiding fra ledelsen

Når ledelsen kommer på jobb igjen så kan dette bli bra, skal ikke være noe i veien med nettverket til de på toppen, men det har vært svært lite informasjon å få fra de så langt.

I see, takk for svar. Ja, har sett en del misnøye med ledelsen på andre fora og det er ikke så rart når kursen er på de nivåene her. Enn så lenge så er det vel the waiting game som gjelder :confused:

TekBoten ute av drift på denne?

Lite aktivitet her generelt egentlig. Spennende melding i dag da😃

Ser dere 8,36 som en eventuell motstand eller er det fritt vilt for kursen?

Har det ikke vært litt motstand rundt 8-8,6 tidligere?

1 Like

Link til presentasjonen nå kl. 13:00.

Noen som tror på dette da ?

Ja, tror den kan bli spennende å ha i porteføljen kommende år.

Eg likte det eg såg på presentasjonen, og klarer dei bygge en større portefølje kan det bli spennende.
Nevnte også bitcoin miningen, det blir spennende å se ved neste regnskap hva dette bidrar med.

Men det store spørsmålet med bakgrunnen til selskapet er jo om det er truverdig det som presenteres

70 dollar på filcoin

1 Like

Markedet kjøpte ikkje presentasjonen

1 Like

Jeg er enig! Men, hva bygger du det på, bortsett fra aksjekursen i etterkant av presentasjonen?

Aksjekursen er vel den beste indikasjonen på hvordan markedet tar imot en melding. Men tror ikke «markedet» er så godt opplyst med tanke på null mediedekning i etterkant av den nye satsingen.