Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

var heldig og kom meg ut her da kursen var -4,2% i dag, med 35,8% gevinst. Gikk heller inn i en knelende biotek-aksje med bingopotten min.
Tviler ikke på at DLT skal mye høyere på sikt, men tror man like gjerne kan la pengene gro et annet sted noen uker. Mye mulig DLT er shortet også nå…

1 Like

Tenkte på kursen ja, hadde markedet tatt innover seg det som blei presentert, og blitt overbevist om caset, så ville det komt langt større kjøpere på banen og ett enormt volum ville ha presset kursen langt oppover.
At det ikke er noe i media skyldes vel trulig den dårlige tilliten selskapet har, så her er det kun gode q rapporter som kan overbevise.
Burde vel også blitt presentert på engelsk ?

Enig der, Kronn. Er spent på å se hva som kommer på Q2 31.8. Da får vi forhåpentligvis et innblikk i hvordan det går med bitcoinminingen.
Selskapet burde absolutt hatt en presentasjon på engelsk også ja, noe som ikkje bør være vanskelig med nettverket Haft sitter på.

Hehe da kjøpte jeg sikkert dine. Solgte på 7,9 dagen meldingen kom og hadde håp om gevinstsikring og satte mål på at kursen kom ned til 6,3 i dag. Begynte å kjøpe på 6,7 og ned til 6,4 så veldig fornøyd med den. Så får vi se om antagelsene min slår til. At det var gevinstsikring og fikk redsel som dro kursen videre ned. Fikk den rabatten jeg ville, så får tiden vise om man kan få den enda billigere. Var bare litt morsomt at du følte deg heldig som solgte og jeg følte meg heldig som kjøpte:)

1 Like

Ja, jeg er som oftest fornøyd med over 30% avkastning på få dager. Men som sagt, slike aksjer tilhører bingodelen av porteføljen min. Så får vi se om ikke den nye aksjen jeg gikk inn i gir tilsvarende prosenter. Skal uansett inn i DLT før eller siden igjen. Hvis den faller tilbake ytterligere til uka kjøper jeg meg lett inn igjen.

Knall👍 Kjøpte meg inn på 4,- rett før den stakk sakte og sikkert oppover, så kom melding. Så hadde flaks med den. Grattis med gevinst, 30% er knall bra. Kryptoen kjører på da👍

1 Like

Sjå på bitcoin og filecoin da dere💰 show me tha money🤑

2 Likes

Følg med på lista, spennende navn

1 Like

Nedsalget over ? Lite volum før kjøperen presset kursen opp nå, ser vi nordgående retninge utover dagen da ?

Ja det ser sånn ut😊

1 Like

Imponerende Q2 og en god presentasjon. Blir interessant å følge selskapet videre.

Trenger derimot å få inn langsiktige investorer som ikke kun er ute etter å trille ører, men det kommer forhåpentligvis med tiden.

3 Likes

Sier dei om guiding på inntekter ?
Har ikke fått sett verken rapport eller presentasjon

https://newsweb.oslobors.no/message/541181

The following primary insiders in DLT ASA has purchased shares in DLT ASA:

Magnus Nøkleby, CFO, has on 30 August 2021 purchased 145,000 shares in DLT ASA at an average price of NOK 6.9005 per share and holds 145,000 shares in DLT ASA after the transaction.

Roger Lund, VP-Strategy, has on 30 August 2021 purchased 72,500 shares in DLT ASA at an average price of NOK 6.9005 per share and holds 72,500 shares in DLT ASA after the transaction.

2 Likes

Nå snakkes det fra ledelsen om filcoin må ligg på 50 ich, for da å ja inntekter neste tolv mnd på 7-13 milioner dollar.
Nå ligger jo filcoin godt over 70, så det hadde vert interesant å da sett hva det ville utgjøre.
Kanskje ville det være litt artig å leke litt i eit regneark

1 Like

Tror de snakka om å få en oversikt over sammenhengen mellom Filecoinpris og inntekter på den nye hjemmesiden. Kommer forhåpentligvis snart :blush:

Stemmer det. Er nok rett rundt hjørnet.

denne blir en vinner etter hvert. Vent å se. I skrivende stund opp ca 7% for året.

Ligger flere gode presentasjoner på YouTube for de som ønsker å få mer innsikt i DLTx:

Introduksjon:

Mining:

NFT:

DAO:

Veldig spennende selskap som jeg tror er verdt å følge med på videre.

1 Like

Hei, er ny her. Noen som vet når Jpmorgan kjøpte dltx aksjer? Fra dltx_dot_com : JPMORGAN CHASE BANK, N.A., LONDON 1 274 899,00