Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

1. august i følge listene (hvis jeg ser riktig).

Men ser ut til at det kun er flytting fra en Citibank konto til JPM konto.

Takk for svar christar. Jeg har vært inn og ut av ele/dltx siden november pga. teknisk (gjetting), og har fremdeles trua. Er mest bull på krypto, spesielt Ltc og Xrp.

NewsWeb (oslobors.no)

The following primary insider in DLT ASA has purchased shares in DLT ASA:

Timothy Furey, VP - Acquisition & Operation, has on 2 September 2021 purchased 18,925 shares in DLT ASA at an average price of NOK 7.50 per share and holds 1,145,912 shares in DLT ASA after the transaction.

2 Likes

Ser ut som filcoin går mot 90, ser vi 100 på mandag ?
Hva vil dette gjøre for aksjen, må da komme en kjempeboost her etterhvert ?

fra mars

Den er over 1 år gammel👆

Her er fra August i år om filecoin prosjektet:

https://newsweb.oslobors.no/message/539406

mars 2021 - men gammel ja - takker for din :slight_smile:

Stemmer nok det​:+1::blush: Så bare det sto 17.02.2020 øverst.

:slight_smile: Nå har jeg dog lest igjennom alt av rapporter og fatter ikke 100% hva de konkret skal tjene pengene på.
Har noen av dere en analyse eller kalkyle liggende om Filecoin fex går X. Han snakket jo om bassert på Filecoinpris på USD 50 så ville dette bli bra. Hvor mye bedre blir det evt nå som prisen er Over USD 90 - Noen som vet ?

1 Like

Nesten dobbelt så bra :slight_smile:

1 Like

naaaah, litt mere substans enn dette er å foretrekke :slight_smile:

Fra HO:

Filecoin
50 = 130 MUSD
75 = 200 MUSD
80 = 208 MUSD
85 = 221 MUSD
Ca overslag de neste 10 årene, gått ut fra guidingen til DLTx

takker takker,
har du evt en link til denne guidingen ?

Står i linken over, eller her:
https://newsweb.oslobors.no/message/539406

Enkel matte gir ca 2,6 * filecoin-prisen = cashflow de neste 10 årene. i mUSD.

mulig jeg kan for lite om caset, men hvor kommer 2,6 fra ?
vet vi at kostnadene IKKE øker om prisen øker ?

ps! jeg er aksjonær, men har til nå ikke vært så interessert i regnskapet, men mere momentet. Nå begynner jeg for alvor å ta selskapet seriøst og har begynt å tenke regnskap. Dette kan være årtiets case, men jeg prøver bare å forstå modellen hvordan regnskapet evt skal se ut i gitt scenarier

1 Like

De guider ca:

130 mUSD ved filecoin-pris 50 USD
200 mUSD ved filecoin-pris 75 USD

130/50 = 2,6
200/75 = 2,67

2,6 * 90 = 234 mUSD
osv…

Du får se presentasjonene fra kvartalspresentasjonen og lanseringen av filecoin-satsningen, så får du bedre innsikt i caset.

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20210830_3

Breakeven på BTC har blitt kommunisert til 3.000 USD, og Filecoin 10 USD. Det er ikke nevnt noe rundt økte kostnader med økte pris (noe jeg tror heller ikke gir mening).

Har nå hørt igjennom casten 2 ganger og lest rapporten, OM de klarer det de ønsker, så blir jo det selskapet intet ringere enn sinnsykt bra!!!

Dette blir meget spennende fremover!!

1 Like

Kursen gjenspeiler for øyeblikket at man ikke har tillit til at de klarer det de guider - Q3 blir veldig spennende. Nysgjerrig på hva denne SPACen kan være også.

Spekuleres i at det er denne:

1 Like

Ja,
Utfordringen er nok det, mangel på tillit (pt)

Jeg skulle bare ønske at de spilte med åpne kort om hvem investorene «som de ikke kan disclose» er.

Samt en litt mere forklaring i hvordan selve inntjeningsmodelln henger sammen.
Derfra vil det være opp til den enkelte å ta stilling til dette etter det.
Om sannsynligheten er null for at de lykkes så betyr filecoin prisen fint lite. Om oddsene er gode, så er dette en nobrainer.

Jeg heller mot det siste, men skulle gjerne sett litt mere åpenhet fra selskapets side