Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Jeg leser litt på fa forum. Men det er tusen kommentarer om svada og vanskelig å sile ut god info.

Er det noen som kan bidra? .

For eks: hvor mange filecoins har de under beltet pr idag?

Hva kan den reelle verdier av rhodium bli?

De skriver om finansinntekter som forventes veldig høye. Hva er grunnen til dette?

Noen som vet hvor mange filecoins de miner om dagen?

De fikk opp den første file provideren i slutten av august. Du kan lese mer om operasjonen her: NewsWeb

Ingen vet hva ipoen på rhodium blir, deres del er verdt 16 musd nå, og så får vi se hva markedet er villig til å betale. IPO kurs pleier å bli mye høyere, dltx var tidlig med. BMAQ gikk vel opp 6 gangern ved notering om jeg husker rett. BMAQ er krypto spac som også nettopp har blitt notert i US, her vil det komme mer news, hva de skal fylle det med. De hentet 100musd. Jeg tipper rhodium verdien vil gå opp bra i verdi ved IPO, det er jo lett salgbart med krypto i disse tider.

Finans inntekter er fra bitcoin miningen til rhodium, de tjener på alt over btc 3000usd, nå er den nesten 64000 usd. De har sinnsyke marginer på miningen. De tjener på alt over file usd 9, den er nå 64 usd. Det er så mye penger i krypto.

Enormt.

Differansen er god. Men det avhenger jo hvor mange de klarer presse ut hos rhodium og filecoins… så det er spennende å se hvor effektivt de klarer mine.

Så om jeg har forstått casen riktig:

1: rhodium bitcoin mineing. (En viss andel av selskapet. Hvor mye? )

2: filecoin mineing i eget bruk…

3: det gamle biblioteket fra seismikk?

Man må bare håpe de klarer selge biblioteket.

Noen som vet noe om noterinsdato?

Kan ta av det her

Det er gresk for meg det meste av den meldingen

Dette hva betyr det?

Approx. USD 20m of FIL tokens secured in a pioneering multi-signature collateral solution with Genesis

Hva mener du med det gamle biboteket, seismikk? Blander du med Carbn?

Tror det fort kan komme noe innen ethereum også, siste ansettelse head of partnership Jonathan mohan, en av gründerne av erherum. Sjekk han ut. Det er de beste i krypto bransjen som jobber i dltx.

Tok vel noen måneder med BMAQ, så kanskje et par måneder. Hakke peiling.

Man må ha filetokens for å lage storage providers, det har de fått låne av genesis, som de skal betale tilbake de 2 første årene av produksjonen.

Ja beklsger blandet med carbn. Var inne på leste der også.

Noteringen blir spennende. Selskaper stiger ofte i verdi når de skal noteres. Spesielt i USA…

SEC filingen til Rhodium

https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/0001874985/000121390021055212/fs12021_rhodium.htm

Dumt det ikke stod noe om ipo pris

Den er nok ikke klar ennå

Fint med forsiden av FA og to-siders oppslag i dagens avis. Det liker vi.

Selskapet selv guider 230-300 MNOK de neste 12 månedene, med kostnader på 5 MNOK pr måned.

Anbefaler de “nye” å sjekke ut Q2-rapporten. Den er enkel og lett forståelig. En oppdatert oversikt over kryptoen de eier pr 30. september ligger vedlagt.

1 Like

Det ble ganske brutalt i dag. Kortvarig glede.

Vurderte å selge meg ut i går, for så å kjøpe inngang igjen i dag. Ikke så uvanlig med en litt større korreksjon etter en så heftig opptur som vi så i går. Får bare håpe at det etableres støtte på et høyere nivå enn det var før gårdagens rakettferd!

Var heldigvis ingen ubegrunnet oppgang i går. Og i går ville alle ha aksjer, i dag ser det ikke ut til at noen er interessert lenger. Men dette mønsteret er vi dessverre blitt kjent med over tid i denne aksjen.

Mange som trader denne vil jeg tro, var nok mange som så en fin salgsanledning i går og i dag

Men denne er positiv på innsidehandler. De siste ble gjort på ca kr 10,-
Jeg holder denne. Tviler på denne skal særlig mer ned nå.

Så lenge “alle” vet at man kan selge enhver spike og plukke billigere, så vil mønsteret gjenta seg gang på gang, men forhåpentligvis snur denne trenden en eller annen gang.

Selskapet burde begynne å røre på seg med forventninger inn mot Q3-rapporten. Og selskapet oppfattet seg selv som svært billige mot sammenlignbare selskaper og tror selv prisingen ville vært en helt annen om de var notert i andre markeder enn i Norge.

La oss håpe de gjør handling ut av ordene å velger å kjøpe aksjer selv etter Q3-rapporten 25. november.

DLTx: Targeting increased investor attention in Sweden

Virker som de har gjort handling ut av ordene allerede Christar😎