Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Godt å se selskapet bekrefter antagelsene mine selv også:

La det svinge la de rock and roll er theme song I dltx. Makan til svingninger. Håper den går godt nå da før Q3. De har lagt litt hode på blokka men de vet jo godt hva Q3 bringer.

Så de eier Krypto for omtrent 7 millioner?

Så etter de egne aksjer for 2 Mill.

Deretter er verdiene i filecoin mineing og bitcoin mining. Hvor bitcoin mineingen er verste alt fra 16 millioner dollar til 40 millioner dollar?

De eier coins (utenom FIL og BTC) for rundt 16mill pr.dd. Disse hadde en verdi på rundt 8mill ved utgangen av Q2.
Bare å bla litt opp så ser du regnearket til Christar😊

Så hva kan de overaake med på Q3? En ipo kurs på rhodium?

Les igjennom tidligere poster.

De trenger ikke å overraske med noe, de trenger kun å levere som de tidligere har guidet så burde caset reprises. De har guidet 250-350 MNOK inntekter de neste 12 mnd, har 300-350 MNOK eiendeler, og MCAP på ca 700 MNOK

Ok takk. Av de inntektene. Hvor mye tenker du er reint overskudd?

De snakker om utgifter på ca 0,5MUSD i mnd

Artikkelen åpnet igjen nå for ikke medlemmer.
Ingenting nytt i artikkelen, men godt å få bekreftet at andre ser det samme.

2 Likes

All PR er god PR?

Liker ikke helt “vinklingen” fra FA her. Men de er jo konkurrenter så det får nå være.

Krone å 50 øre så er det 100% her :partying_face:

Hvor mange saker skal det bli om XI for sine seminarer med selskaper/kunder.

Noteringen av Rhodium Enterprises treffer ekstremt bra:

Dette ble verdsatt til 16 Mill dollar sist… men på børs hva tror du vi kan forvente i USA? Dobling derfra igjen?

Vanskelig å si. Men IPO markedet er brennhett om dagen, lover godt.

Hørte fra IR at nettsiden skal være på plass “allerede denne uken” - hørt det før, men vi får se om de leverer på det nå.

Invitation to presentation of third quarter 2021 financial results

For en avslutning i dag!

Helt vanvittig. ATH Close dette.

Blir interessant å se hvem som egentlig “kjører” kursen nå. God helg!

Absolutt! Veldig spennende å se lister her. Tror fortsatt DLTX er under radaren hos de fleste. God helg😁

Hyggelig overraskelse å komme hjem til:) ja jeg sitter å venter på Q3 som selskapet selv har hausa opp stemningen til… så jeg tviler på de skuffer når de hyper såpass tre uker før q rapport.