Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Akkurat det tenker jeg og

Her kommer det nok flere kaniner opp av hatten før jul. Og om Q3 ikke blir bra skjønner jeg ingenting nei🤑

Liker detaljen ved å kjøre mingling etter presentasjon, lite trolig at de gjør det om de ikke føler de vil levere på Q. Ferten på 20 tallet nå :dog:

Støttes på alle måter :star_struck:

Haha. Det er Søren meg godt tenkt. .

En ting er å arrangere snitter å kaffe før presentasjonen. Da kan de stikke etter presentasjonen. Å arrangere to timer med mingling etter en presentajson ja da bør du ha noe positivt på gang. La oss si 10% ned… ikke mange som er interessert i festivitas da .

Pratet med IR på fredag, men vi mistet begge litt “track” på samtalen når kursen dundret igjennom 16 kr.

Johnson og Haft vil være med elektronisk å holde en presentasjon, i tillegg håper man å kunne samle likesinnede.

Snakket litt om hjemmesiden, og han ville ikke si så mye annet enn at han var “enig”, før jeg rakk å egentlig komme med noen kommentar. Men dette vil bli forbedret med tiden, akkurat nå har de så mange baller i luften at de sliter med å prioritere den type oppgaver.

Jeg får inntrykk av at de har en enorm selvtillit og har klokketro på det de gjør, og de gjentar at dette fortsatt bare er i startgropa. Ambisjonene er store og de skal sette i gang arbeid inn mot andre markeder (Sverige, Tyskland er nevnt) etter Q3-rapporten og da starter også et mer aktivt arbeid mot Norske investorer.

Drømmescenario er en knall Q3-rapport, innsidekjøp på 20 kr og noen uker senere en rhodium notering i ett brennhett IPO-marked.

1 Like

Tar gjerne 2 av 3 og en flott rapport og medfølgende notering ikke lenge etter. Tenker ikke på innsidekjøp på 20 da de har lastet ivrig opp fra før, men blir bra motor i raketten får de igang iveren hos fler utenfor våre grenser.

Det ser jo feiende flott ut pdd, trenger bare bekreftelsen så løser denne fint oppover selv. :partying_face:

Plukker litt flere lodd her igjen, kan bli interessant

DLTX har nå gått bra opp nå. 40 mill omsatt på 1 time. man trenger jo nærmest fond eller lignende på kjøpersiden for å komme videre herfra?

På den annen side så kan det være at det er det som skjer nå. Krypto får virkelig godt feste om dagen.

Med krypto så klarer retail å dra opp det meste hehe xD

1 Like

Hva skjedde i dag?

Krypto har falt

Tigerstaden dukket opp med kjøp av 100k aksjer. Det mest interessante som har skjedd.

Anbefaler forøvrig å høre Aksjekaffe med Ida. Roger, Thomas og Andreas var med på forrige episode og presenterte DLTX. Står ikke på ambisjonene deres vertfall. Melk og brød.

Bra podcast! De har hvertfall virkelig trua

Nærmer seg Q3 og

Gleder meg virkelig til å høre guidingen fremover og kanskje få litt info om planer om div utvidelse av mining! Blir veldig spennende. 1uke idag

Yes. Spent på om det kommer noe ang metaverse

Hei,
Jeg vurderer å kjøpe noen DLT aksjer som min første aksje investering.
Er det greit tidspunkt å gjøre det?
Anbefaler dere å satse på noe annet?

Hei.
Jeg har kjøpt aksjer i dltx for en god stund siden, inngang 5-6 kroner og planen er å holde disse. Spørs hvor stor risiko du er villig til å ta og hvor lenge du har tenkt å sitte i papiret. Les deg godt opp på selskapet og ta en beslutning. Jeg har veldig tro på krypto og med dltx får du eksperter innen krypto til å ta de beste beslutningene innen krypto for deg. Blir litt som et krypto fond i tillegg at de produserer selv også. Ser du på guidingen og assets er det en no brainer og investere. Personlig hadde jeg ventet litt med å kjøpt, litt surt i krypto nå (kan også være en kjøpsmulighet), det er veldig høye forventninger til q3 og guiding videre. Så hadde avventet og sett hva de leverer der.

Har du tro på krypto framover, har du troa på selskapet og folkene som jobber der, har du troa på at de leverer på guiding (da er selskapet grisebillig) og har du planlagt å holde aksjen en stund, så ikke kortsiktige svingninger skremmer deg ut. Ja da er det bare å kjøpe.

4 Likes

Anbefaler å høre denne podcasten, der snakker de enkelt og greit om selskapet. Spotify