Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DOF ASA (DOF) 🚢

Invitation to presentation of Q2 2021 results

Contract Extension in Atlantic Region

DOF Subsea secures further contract awards in APAC region

Financial Report 2nd quarter for DOF ASA

DOF Subsea announces the awarded of contracts for Skandi Vitoria and Skandi Niteroi with Petrobras

Hei alle sammen!

Som tidligere diskutert på FA forum, og i andre fora så vil DOF småaksjonærer stå betydelig sterkere visst vi organiserer oss og fremstår som en gruppe i pågående refinansiering av DOF ASA.

Vi har nå organisert oss under gruppen DOF minoritetsgruppe, og har startet registrering.

Støtter du initiativet ber vi om støtte, og at du registrer deg på link under snarest mulig :

Eller

Vi satt en styringsgruppe bestående av flere av DOF største aksjonærer samt undertegnede og AlanS som organiserer gruppen. Har du noe du kan bidra med, relevante kontakter etc. inn mot DOF så gi beskjed

Vi ønsker å få frem ett tydelig budskap - småaksjonærer må likebehandles med MØGSTER OFFSHORE AS - Helge Møgster med familie i pågående refinansiering.

Vårt budskap vil gå ut med større tyngde såfremt vi står sammen i en gruppe.

Ved 5 % oppslutning vil gruppe sende en flaggmelding til Oslo Børs, og således komme på radaren til landsdekkende presse.

Ved 1/3 oppslutning har vi negativ kontroll og kan blokkere emisjoner og andre refinansieringsforslag vi ikke finner likebehandler alle aksjonærer i selskapet.

Vi er ca. 200 små, mellomstore og store aksjonærer i DOF ASA som har tilsluttet seg gruppen.

Registrering pågår nå, og vi vil oppdatere gruppen etter flaggmelding er sendt Oslo Børs iht regelverk under. Gruppen jobber med blogg hvor vi vil oppdatere status og nyheter til gruppas medlemmer.

Vi ber i førsteomgang at du registrer din aksjebeholdning og juridisk eier av aksjene på link over!

1 Like

Nok ett forsøk ala Norwegian…?

DOF ASA AND DOF SUBSEA AS: FURTHER EXTENSION OF STANDSTILL AGREEMENTS WITH SECURED LENDERS AND BONDHOLDERS

Flagging DOF ASA

2 Likes

Contract award Skandi Achiever and restructuring update

Flagging DOF ASA

Flagging Dof ASA

OSLO BØRS - STATUS COMPANIES PLACED IN RECOVERY BOX AND PENALTY BENCH

Sale of vessel

Jeg må si jeg respekterer de som engasjerer seg i- og ivaretar egne interesser.

At småaksjonærer organiserer seg er etter mitt syn svært fornuftig i den hensikt å være en passiv aktør, men likevel med makt til å kunne blokkere «usolidariske løsninger». At slike grupper skal utøve noen aktiv «forretningsutvikling» er jeg derimot av flere grunner svært skeptisk til.

Edit:
Jeg tillater meg å presisere at bruk av begreper som “vern mot gribbeinvestorer” og annet aktiv motarbeidelse av nødvendige og helt riktige prosesser er del av det jeg IKKE støtter som del av slik arbeid- og organisering.

1 Like

Likebehandling i Dof innebærer null til alle aksjonærer

Småaksjonærer i Dof går sammen: Vil unngå å bli skvist ut

Likebehandling er intensjonen- og ingenting så langt peker på noen annet.
Likebehandling i Dof innebærer at alle får null

Her er det vel noen som tar feil!?

Interessant med reaksjonen skjønt.

Noen som vet når man kan tegne nye aksjer i dof?

Dette viser i hvertfall i klartekst at selskapet er ganske ille ute i motsetning til hva drømmerne på HO har predikert i månedsvis.

Og det skulle ikke være så vanskelig å skjønne at situasjonen er ille, når selskapet gjentar i alle sine rapporter at forhandlingene pågår, men er vanskelige og svært komplekse.

Utrolig spennende å se hva dette ender med, et alternativ som blir lite snakket om er selvsagt at de kan slås konkurs når som helst uten velvilje fra kreditorene.

1 Like