Diskusjon Triggere Porteføljer AksjonÌrlister

DOF ASA (DOF) 🚢

tic Securities oppjusterer kursmül pü DOF til 77 kroner fra 55 kroner, og gjentar kjøpsanbefalingen pü aksjen.

Det fremgĂĽr av en oppdatering fredag.

Mens det ikke var noen store nyheter pü selskapets kapitalmarkedsdag, ble det fremhevet at kontinuerlige forbedring i markedsforhold og økende inntjeningsvisibilitet støtter selskapets gjeldsreduksjon, noterer meglerhuset.

“Etter et sterkt ordreinntak i tredje kvartal, ligger den faste ordreboken nå på omtrent 25 milliarder kroner, og vi har økt våre ebitda-estimater med 3-6 prosent i prognoseperioden”, skriver meglerhuset.

Meglerhuset fremhever ogsĂĽ en begrenset tilbudsside.

Noen som har erfaring med andre restruktureringscaser hvor banker sitter med stor gevinst pĂĽ aksjer som frigis i markedet?

Er det nesten gitt at det blir nedsalg i markedet?

Jeg tror det er gitt at det blir noe nedsalg, spørsmålet er hvor mye- jeg personlig ser ikke for meg en “panikklemping” men omsetningen er ikke større enn at kursen kan dras ned også ved mindre nedsalg.

Det er jo profesjonelle aktører. Rart om ikke blokker selges.

REINSTATEMENT NON-CORE FLEET DOF REDERI

DOF Group ASA - Approval and publication of listing prospectus

finne rikke den pĂĽ nett

EDIT:
Der varn

Man kan gjerne mene artikkeljournslisten er dyktig men han er kreativ med titler og all den tid jeg har vært soff aksjonær er det samvarians mellom Sundberg og kraftig kursfall… Edit: sier ikke det skjer her.

Sundberg skriver ofte om slike ting som gjør at kursen går ned- at det kommer mye aksjer i markedet, at refinansiering kommer etc- virker som han tar på seg en litt “opplysningsrolle” for småaksjonærer av og til. Men han har et par om Soff som har virket motsatt og, i den grad vi skal legge hans kommentarer til grunn for oppgang/nedgang…

Jeg har som nevnt redusert med nesten halvparten i Dofg for jeg tror det kommer en liten dupp tirsdag men er ikke sikker sĂĽ sitter fortsatt med endel.

DOF Group ASA - Sale of two Non-core PSVs

Han hadde ikke gjort jobben sin om han sa de skulle selge heller

1 Like

Psykologisk spill, selvfølgelig kan de ikke si at de vil selge masse nü. De hausser opp aksjen for ü selge oppover i pris, ikke selge nedover

Graden av kontroll ser en kanskje allerede pĂĽ kursutviklingen.

Blir spennende fremover, vi kan jo se de første selgerne imorgen men er vel tvilsomt at de tar det over vanlig handel om noen skal ut med mye

DOF Group ASA - Conversion of B-shares to New Ordinary Shares and new ISIN

DOF Group ASA - New Ordinary Shares admitted to trading

Enorme blokksalg utenfor børs | Finansavisen

1 Like

Notification of major holdings