Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

DOF ASA (DOF) 🚱

Var surt over hele offshore linja i gÄr, men det er og framtiden ser lys ut. SÄ fÄr se om det blir litt bedre i dag. Uansett hard buy i supply.

Makro har mye Ä si. Akkuratt nÄ er ikke energi the shit. Jeg antar Kina har litt og si, men det er en Golden cross (teknisk indikator pÄ oppgang) pÄ vei nÄr det gjelder oljen som kanskje bryter hode skulder formasjon.

GC?kursiv tekst

Flere meglerhus hÞyner kursmÄl pÄ Dof etter kvartalsrapport
Pareto Securities, ABG Sundal Collier og DNB Markets hÞyner kursmÄlet pÄ Dof Group.

Pareto hÞyner sitt kursmÄl til 62 kroner pr aksje, fra 55 kroner, og gjentar kjÞp.

ABG hÞyner sitt kursmÄl til 65 kroner pr aksje, fra 60 kroner, og gjentar kjÞp.

DNB Markets hÞyner sitt kursmÄl til 65 kroner pr aksje, fra 60 kroner, og gjentar en kjÞpsanbefaling.

Invitation to DOF Capital Markets Day, 19 September 2023

DOF Group ASA - Delivery of sold vessel

DOF Group ASA - Contract award

1 Like

Hoi, det var kontrakten sin det, nesten 3 mrd

Ble skikkelig fart i kursen ogsÄ

Letter of Intent (LOI) for a 1-year contract extension

Project Surge (webflow.com)

1 Like

Kommer til Ă„ bli kjĂžrt hard fremover


1 Like

Vurderer Ä selge en del av posten nÄr den gÄr over 50 (idag) for det kommer mye aksjer som kan omsettes 3.10

Tror kursen kommer til Ä bli kjÞrt skikkelig hard innen lock-up gÄr ut. Oppdaterte kursmÄl og kontraktene kommer som perler som en snor.

Og det er vel ikke rent lite som skal ut i markedet heller?

Nei mye som blir omsettelig, vi vet jo ikke hvor mye som skal selges men ser vi pÄ aksjonÊrlisten er jo den totalt dominert av banker

1 Like

Dette blir jo til syvende Ä sist bare en veldig god trading mulighet - slik som vi sÄ i forbindelse med nedsalget til Fredriksen i SOFF.

Absolutt, spÞrsmÄlet er vel om man skla tÞrre ta gevinst fÞr 3.10 og satse pÄ Ä fÄ aksjene billigere tilbake
er man veldig long bryr man seg jo ikke, jeg sitter uansett med mesteparten av posten min long-long her

1 Like

Dersom kursen holder seg over 50 ved close er det et klart kjĂžpssignal. Uavhengig om man er kortsiktig eller langsiktig vurderer jeg det som lite hensiktmessig Ă„ holde en posisjon gjennom frigjĂžring av lockup.

2 Likes

Hva tenker dere om b-aksjene? BĂžr man selge seg ut fĂžr disse slippes ut i markedet? :blush: