Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

DOF ASA (DOF) 🚱

Clarkson med kursmÄl og legger sge likt med Carnegie pÄ hÞyeste med 100kr

DOF Group ASA - Contract award

DOFG - Disclosure of shareholding

1 Like

Flagging i DOF Group ASA

1 Like

Forvalter tar gevinst i Dof etter kursdobling

DOF has been awarded a contract for a construction transport & installation (T&I) project in West Africa

Siem rett inn pÄ 7.plass pÄ listen med 4%

1 Like

DOF Group ASA - Sale of Skandi Gamma

DOF Group ASA - Sale of Skandi Gamma -correction

DOF Group ASA - Sale of Skandi Gamma

DOF Group ASA - Approval of the Annual Accounts 2023

Financial calendar

DOF Group ASA - Integrated Annual Report 2023

OLJESERVICE: KONTRAKTER TILDELT I PLSV-ANBUD -FEARNLEY

I dag kl. 09:13 ∙ TDN Finans

Oslo (Infront TDN Direkt): Petrobras skal i forbindelse med en PLSV-anbudsrunde ha tildelt DOF Group/ Technip kontrakt for Skandi Vitoria til en dagrate pÄ 270.000 dollar, mens Skandi Niteroi har blitt kvalifisert til en dagrate pÄ 243.000 dollar. Videre har Subsea 7 fire kvalifiserte bud i omrÄdet 290.000-299.000 dollar.

Det fremgÄr av en oppdatering fra Fearnley Securities mandag, etter at Petrobras kom med en andre oppdatering med delvis resultat fra sitt PLSV-anbud fredag.

Videre skal Seagems (Paratus) etter det Fearnley forstÄr ha blitt tildelt kontrakter for seks skip, med dagrate pÄ 256.000 for ett av skipene og 282.000-284.000 dollar for de andre skipene.

Videre skriver meglerhuset at for Dof Group er dagratene i dette anbudet over to ganger sÄ hÞyt som pÄ nÄvÊrende kontrakter. Ved Ä implementere ratene for Skandi Vitoria og Skandi Niteroi har dette en positiv effekt pÄ syv prosent for meglerhusets ebitda-estimat for 2025. For Subsea 7 vil de kvalifiserte budene gi en mulig ordreinngang pÄ rundt 1,3 milliarder dollar.

Herlig. Artig Ä fÞlge DOF og kontrakter som er inngÄtt hittil i Är. Og, jeg kjÞpte en bunke i Januar, sÄ Þkonmisk en opptur ogsÄ. :slight_smile:

The DOF group awarded multiple contracts with Petrobras

Å fytte rakkeren :slight_smile:

Jeg lander pÄ ca 400k/dag for hver bÄt, tenker jeg rett her nÄ?

Regner 7 Ă„r firm (2555 dager) og 192mill USD*10,5=2016millioner

(2 veldig forskjellige bÄter dette sÄ raten er nok evt endel hÞyere for Amazonas og lavere for Rio)

2 Likes

Stemmer ganske bra det ja med dagens dollar kurs. Helt sinnsyke kontrakter de fÄr nÄ. De fÄr jo nesten samme dagrater som en borerigg som er vesentlig dyrere Ä drifte og bygge. MÄ nesten oppdatere kursmÄlene mine mot Dof. Gjelden dems vil jo vÊre nedbetalt pÄ 2-3 Är med slike tall, vel Ä merke at de fÄr flere bÄter pÄ lignende rater.

Men jeg har tatt antall dager for begge bÄtene og sÄ delt pÄ 2 som blir feil, det er ca 800k/dag pr.bÄt og da er nok Amazonas oppi millionen faktisk mtp hvor mye stÞrre/nyere/bedre den er enn Rio