Diskusjon Triggere Porteføljer AksjonÌrlister

DOF ASA (DOF) 🚢

DOF Group awarded long-term FSV contract

1 Like

Det renner inn

Hva tenker du om ratenivĂĽet?

Hüpløst ü regne pü dessverre men Dofg priser seg ikke billig i dagens marked.

1 Like

Lite utdrag fra FA intervju med M.Astrup

Lite utdrag- pĂĽ spm om hva han ville gjort med 1mill:

– Hvis jeg også hadde hatt råd til å tape den millionen ville jeg satset alt på DOF Group: Selskapet har en diversifisert flåte med solid kontraktsdekning, noe som gjør dem i stand til å betale ut 70–80 prosent av selskapets markedsverdi mot slutten av 2025 om de ønsker det. En åpen aksjonærstruktur øker sannsynligheten for at selskapet blir kjøpt opp helt eller delvis i årene fremover.

DOF Group has entered into an agreement to acquire Maersk Supply Service

1 Like

DĂŚven

Denne sü jeg ikke komme. Konsoliderering av hele oppstrøms, i dof sitt tilfelle, supply - spennende.

DOF Group ASA: Contemplated Private Placement and Subsequent Offering

Den var helt uventet ja, spennende og imho positivt for hele bransjen

Se her ja, her kommer det frem hvem som fĂĽr grabbet godene. Blir overtegnet som faen det her.

1 Like

Dof vil kjøpe Maersk Supply Service for 11,9 milliarder kroner

EP selskapene gür mer utfordrende tider i møte - det er ikke lenge siden DOF ble slütt konkurs. Snakk om helomvending.

Helt absurd helomvending, nesten litt komisk

Ryktes at emisjon settes OVER sluttkurs, minst 99kr

Bare ü fjøre litt cash klare til repemi om noen uker(?) selv om det vel ikke blir sü mye.

Lenge tenkt at Siem ville ta sine büter (9 stk) til Dof for ü omgjør dem til aksjer i selskapet. Nü kom Maersk i forkjøpet og virker som det er betydelig interesse for emisjonen.

Men har fortsatt troen pü at Siem vil gjør det samme. Var vel hele hovedgrunnen til at han forlot Siem Offshore grunnet han ville at bransjen skulle fü mindre antall selskaper men med større markedsandel.

1 Like

Für de 9 büter til, sü har dem jo 74 büter av høy kvalitet. Sykeste flüten med stort sett bare Subsea og AHTS.

Dof Group 3.0 (hehe) kommer til ĂĽ tjene vilt mye penger. Bruker de alt til nedbetaling av gjeld er dem gjeldsfrie innen noen ĂĽr bare.

1 Like

Alle 9 er vel i jobb for Sea1, kanskje lange kontrakter med opsjoner som gjør det vanskelig ü rive de løs?

Nü har ikke jeg satt meg inn i hvilke kontrakter de ulike bütene har, men normalt følger kontraktene med bütene. Siem som eier bütene sü han für kontraktene. Men er jo en del av transaksjonen dette.

1 Like