Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Domino's Pizza (DPZ) 🍕 😋

Test BANKERS… Den er god :yum:

2 Likes

Domino sin version av Bankers var så dritt av selv katten nekta å spise den… ( dominos ville gi meg fryktelig mye gratis pizza om jeg fjerna bildene og kommentarene mine fra facebook siden dems rundt resultatet av den Pizzaen. ( noe jeg selvsagt ikke gjorde).

2 Likes

Smaken er som baken :wink:

I dette tilfellet var den som diare.

Vel i dette tilfellet var den som Heaven…

Vi hadde Mighty meat, bedre enn Pizzabakeren men ble ikke overbegeistret for å si det sånn…
Men spiselig var det absolutt, men ikke forvent det helt store.

Rangering:
Lokal pizzasjappe>Pizzabakerne>Dominos>Dolly> Peppes :slightly_smiling_face:

1 Like

Heh, jeg synes pizzabakeren sin pizza har ca 10x for mye salt, spiser nesten hva som helst annet. :stuck_out_tongue:

Ser ikke helt kritikken mot Dominos. Har blitt en del pizzaer der i fra og i de aller fleste tilfellene har det vært lite å si på hverken smak eller service. Manhatten og Grand Supreme fra Dominos slår sjelden feil… Eller en pimpa Hangry med ekstra cheddar og chilliflak… da snakker vi :heart_eyes:

2 Likes

Får litt lyst til å bestille Dominos med levering til deg @Evilfreud :wink::pizza::pizza::pizza::pizza::pizza::pizza:

2 Likes

Hei hei! Vi har egen veddemålstråd til sånt!

4 Likes

Synes ikke så mye om Pizzabakeren, men i Kristiansand er det ei lita takeaway sjappe over broa mot Roligheden, Rio Pizza, den har blitt vår faste når vi skal til Danmark med bobilen.
De har god pizza, bedre enn Pizzabakeeen, Dominos, Peppes osv osv.

Var på Pizza Hut i London, buffe med godt utvalg av salat, det var noe av det bedre.

1 Like

Dominos har etter egene erfaringer den beste kjøpepizzaen :pizza: :pizza: :pizza: :pizza: Hjemmelaget pizza kan være minst like god :wink:

2 Likes

Det må du bare, spiser kanskje et stykke som sist før den går i søppela ;D

Så kan jeg ta nytt bilde og spamme ned veggen til dominos for å få enda mer gratis pizza ;D

2 Likes

Rio Pizza er nice!, er en som er sommeråpen rett ved der vi har hytte i kr.sand. Bare å cruise bort.

2 Likes

Så lenge Pizzabakeren lever i beste velgående tror jeg ikke det er noe håp. Folk vil ikke ha god pizza dessverre. De vil ha billigste møkk :confused:

3 Likes

Helt off-topic, men det føler jeg uansett at vi er:
Mens vi prater om rask pizza, denne varianten fra Jamie Oliver har jeg laget en del ganger, og tar seriøst ikke mer enn 16 minutter fra du starter på deigen til pizzaen er ute av ovnen. Tar riktignok 40 minutter å ta oppvasken, men det får så være.

3 Likes

Morsomt, det er en gammel kompisen av meg som revivet Rio-kjeden! Går visst veldig bra, helt sikkert pga god smak.

3 Likes

Er helt komisk at ingen pizzakjeder klarer å lage god pizza. Nå har vi endelig fått noen til å klare å grille burgere. Bare 20 år til så klarer de kanskje lage en god pizza levert på døra…

2 Likes