Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

EAM Solar (EAM)

Nå Som Sundt nesten er tom så er det ikke noen til og holde kursen nede, tipper kursen er over 20 13.juni

Kan fort komme en emisjon på en lav kurs kr 3-5 der Sundt får en stor tildeling. Viktor og Sundt er nok forbanne for at aksjonærene stemte nei til 2,5 millioner risikofrie aksjeopsjoner

Ja, godt poeng. Hva slags fullmakter ligger inne fra fjorårets GF? Må sjekkes ut. Om det dog skjer, så har Viktor fullstendig mistet all troverdighet mtp det han sa på informasjonsmøtet 3. mai. Jeg er åpen for alle mulige utfall. Her leker man ikke butikk og jeg forventer ikke at det gis ved dørene. Vi MÅ derfor spille inn forslag til komp. plan og låneavtale til GF slik at aksjonærene har alternativer å stemme på. Min forventning nå er at det avholdes aksjonæremøtet i forkant av domsavsigelse i Milano slik at de langsiktige aksjonærene kan sikre seg mot kortsiktige opportunister som garantert kommer til å banke på døren ved en eventuell positiv dom 13. juni. Vi må må mobilisere. Noen som ønsker å ta på seg mandatet?? Er personlig i fast jobb, så har begrenset med tid, men det er vi kanskje alle?

2 Likes

Vi er nå inne i juss. Utløper fullmakten i mai da GF var planlagt da, eller utløper den inntil GF blir avholdt uavhengig når det blir…? Vanligvis har man formulert seg annerledes på akkurat dette punktet, der man i tillegg beskriver at den utløper i mai eller juni, ELLER til neste GF. Tipper vi er fucked her. Juss’n pleier sjelden å gå min vei :grin:

Emisjon på 1 sifret er nærliggende ila mnd. Trengs peng med eller uten seier og nå fikk virkelig gutta den sterkeste hånden.

Kjipt…

1 Like

Ville ikke overrasket meg om utsettelsen ble bedt om, vet noen om logger fra rettssmøtet er tilgjengelige?

2 Likes

Hvor korrupsjon herjer er nok alt mulig. Lukker øyene for nyheter og 3kr aksjen…
Da er ranet komplett

Virker som mange har solgt, og håper på ett finansielt krumspring som ikke er liv laga. Da er det bare å anmelde selskapet for økonomisk svindel, på samme måte som de har jobbet for i over 10 år.

3 Likes

Beklager loking fra min side angående GF og fullmakter til utstedelse av aksjer. Gsus. :see_no_evil: :see_no_evil:

Slik jeg tolker det ble GF fremskyndet fra 22. mail til 10. mai og teller således som GF for 2024. Om det stemmer har fullmakten fra i fjor nå løpt ut slik at styret ikke er i posisjon til å gjennomføre en rettet emisjon til en eller noen få aksjonærer. Om dette stemmer må vi foreslå en løsning som gangner oss eksisterende aksjonærer på den EGM som vi er NØDT til å avholde før 13. juni.

EAM Solar ASA: Statusoppdatering

EAM Solar ASA: Company update

Financial calendar

Financial calendar

Da blir det informasjonsmøte 30. mai. Hva tenker folket om det? Noen som har sterke meninger om forslag til komp. pakke og kapitalinnhenting?

EAM Solar ASA: Invitasjon til informasjonsmøte torsdag 30. Mai kl 16:30

EAM Solar ASA: Invitation to an information meeting on Thursday 30 May at 16:30

EAM Solar ASA: Mandatory notification of trade

Jeg som vurderte og gå inn i Energeia for og ver eksponert i EAM uten somme risiko! da blir det heller en mindre post i EAM

why is Sundt selling, what do you reckon?