Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Eastman Kodak (KODK)

Dette er selve aksjen, bare krypto som står bak driften!

Jepp, men har fortsatt ikke tenkt å røre selskapet. Er sikkert hundre selskaper som prøver å gjøre noe med krypto nå. :stuck_out_tongue:

1 Like

Tøysekoppen, du sa jo selv at du var ute etter spesifikke case og bedre brudd på skyen skal du lete lenge etter :smiley: Men jeg ser greia, blir et bet / gamble for min del :slight_smile:

Premarket på 11.4$ jeg fikk kjøpt 150 aksjer på 7$ igår før den lukket :stuck_out_tongue:

1 Like

Fikk 500 på 10.84 :slight_smile:

300 stk med snitt 9.5 nå

1 Like

Dette kan bli en morsom tur siden vi er ubertidlig ute :smiley:

1 Like
1 Like

Holdt seg godt!

After hours og pre-market blir spennende.

Food for thought. LBCC had a high of $9.49; now at $5.55. RIOT had a high of $46.20; now at $23.10. My favorite, LFIN had a high of $142.82;now at $47.05.

1 Like

Boble.

Get out.

Se denne;

2 Likes

You broke my dream :frowning: Men good point, det var verdt risken

Ja har egentlg vært klar over at det er en hype - men gambleren i meg har lyst å se hvordan dette utspiller seg når de skal lansere kryptovalutaen sin 31.jan. :smiley:

1 Like

Blir ikke dette noe av det samme som po.et (poe) driver å utvikler? Bare at poe angriper et bredere spekter med all form for digital media og ikke bare bilder.

1 Like

Bra liv i aksjen nå. Tror vi kan gjøre en god slump penger her :slight_smile:

ser at den er blitt mulig å kjøpe hos netfonds

Det kan være verdt å merke seg at det er firmaet Wenn Media som står bak dette prosjektet, og at de betaler for å få bruke kodak sitt varemerke.