Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Edda Wind

Jepp, eg og. Har tegna meg for litt, men har null peiling på kor mykje eg kan forvente i tildeling.
har ein følelse av at denne fort kan bli ganske hot på noteringsdag, opp tosifret altså

Enig, er den kraftig overtegnet pleier de jo gå i starten. Var nevnt i aksjesladder og, Sven skjlle vel kjøpe fea flere kontoer😄

Ved børsnoteringen vil rundt 25.3 prosent av selskapets aksjer være i fri flyt og ha rundt 5.500 aksjonærer.

Tildeling er kommet.
Jeg tegnet 3250 aksjer og har fått tildelt 487.

Satser på at tildelingen ikke er over for jeg kan ikke se at jeg har fått noe enda :frowning:

Jeg tegnet 32500, fikk 1000, forstår ikke hvordan det regnes ut ?

Jeg har heller ikke fått noen enda. Har dere handlet via DnB?

Jeg har ikke fått noe i Nordnet. Ligger som en søknad.

Jeg sjekket tildelingen via vps.no
Når du er logget inn der gå til hendelser og deretter tildelinger.

Bør være registrert der.

Har sjekket der også, men der er det intet og melde. Har søkt via Nordnet.

Samme her, kun søknaden i Nordnet og ingenting i VPS.
Har opplevd at Nordnet var utrolig treigt når det gjaldt emisjonen i AEGA så kan være samme her, fikk tildelingen der 4 timer etter andre meldte om tildeling.
Kan jo også være at vi ikke har fått tildeling men holder en knapp på treghet i Nordnet

Var en som skrev på xtrainvestor at han hadde snakket med Nordnet og der kom det imorgen tidlig

ser mine i nordnet nå, har fått %15 av det jeg søkte

Jepp, fikk min først nå, 341 av 600 :smiley:

Zer viser mine på zarokonto og, 341 her og😃

Fikk også 341 på nordnet.

Ingen tildeling i Edda Wind på meg. Får se om det blir lodd v/notering da, kanskje noe tvilsomt… :face_with_symbols_over_mouth:

Hos meg ser det ut som jeg kan ha fått en liten tildeling i nordnet appen, men ingenting om jeg logger inn på websiden. Antar det er en feil i appen, da vps ikke viser noe.

Ja, dette var jo ikke så mye å juble for :joy: