Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Edda Wind

Hos meg ser det ut som Nordnet fører kjøpsprisen på aksjene som tap idag? Er det vanlig?

Slik er det hos meg også, men tror ikke det er vanlig nei. Håper det retter seg, feil i systemet…?

Ja dagen var rød nok fra før😄

Holder seg fint på ca 3% opp men tror vi hadde vært mye høyere uten det brede fallet

Fram til de blir synlig er det normalt, har aksjer fram alm brand emisjon som er på samme måte.

Prøvde å få 1000 aksjer, men fikk ingen :slightly_frowning_face:

Har det rettet seg nå for dere @Metallian og @Bergensbase ? Fortsatt feil hos meg… :rage:

Ser fortsatt ut sim det er “tapt” prisen for de 341 aksjene på fredag ja🤔

Nei, fortsatt feil. Jeg så kvelden før at det var 10k for mye i saldo (min kjøpssum). Tror det ble lagt til egenkapital men ikke trukket fra saldo. Om det gir mening… så de 10 som står i minus nå er jo ikke tatt fra noe sted. Ser bare rart ut…

Har tatt en lyttepost her i etterkant av notering. Som forventet gikk den fra start, for meg ble det litt for sent :dash:

Noen som vet om det er endringer på innsidelista etter notering?

Drar frem denne igjenn.
Hva tror dere.
Er vist kraftig behov for disse båtene fremover,
Det estimeres behov for ca 200 fartøy i 2030 Ex Kina.
Det er nå kontrahert ca40.
Edda har 2 og 9 under bygging, med levering av 2 i år

Tok plass her i dag på kr 22.15 så får vi se. Tror dette har gode muligheter på sikt, ett av mine lange prosjekter.
Såvidt jeg kan se sitter topp 20 med over 80% av selskapet, hvor disse nylig også har handlet flittig. Vi følger pengene, og satser på at inngangen i dag er nogenlunde innafor🙂

1 Like

Mye om Edda i sendingen, fra start

1 Like

Hva vil det koste edda med ytterlige forsinkelser på 3 skip?? De har vel dagbøter??

https://newsweb.oslobors.no/message/584186

25 kr

Bra nyheter de kommer med samtidig

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/584206

Blir spennende om de pågående kontraktsforhandlingene skulle slå til på et lukrativt nivå.
Edda er med dette tidlig ute og vil sikre seg en ledende posisjon med ytterligere båter og stordriftsfordeler i et tilsynelatende fremtidig stramt marked.
Med lange briller og en posjon tolmodighet kan man få en hyggelig reise her sammen med et team eiere som ikke er nybegynnere innen shipping…

1 Like

Har begynt å laste her så smått etter det irriterende oppkjøpet av Seaway 7 i forrige uke. Sånn sett kom emisjonen på et gunstig tidspunkt for min del.

2 Likes