Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Eksklusive billetter til Pareto sitt gamingseminar 5. mars 🎮

Hei @insider :slight_smile:

I samarbeid med Pareto deler vi ut 5 eksklusive billetter til gamingseminaret deres i Stockholm 5. mars, der selskap som Funcom, Rovio og THQ Nordic skal vise seg frem.

Dette kan være en god mulighet til å øke egen kunnskap om spillbransjen og bygge nettverk med spennende aktører. Se tentativ foredragsplan under:

Ønsker du å melde deg på? Kontakt Tore Hellesø på telefon 24 13 39 50 eller [email protected].

For å benytte deg av tilbudet må du være eller bli Pareto-kunde. Som ny kunde får du også ekstra lav kurtasje ut 2019 (!).

Se også vedlegget for fullstendige vilkår: Tekinvestor.pdf (293,1 KB)

Insidere fikk muligheten til å melde seg på før resten av forumet :slight_smile:

Ønsker du flere tilbud/fordeler som dette?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Hilsen Jørgen / pdx

9 Likes

Bra insj!.
Men jeg svarte feil. Skulle ta Nei. Har ikke mulighet til å dra på slike ting, så jeg ønsker meg kupong på tørkepapir/bleier på den lokale Coopen.

1 Like

Image result for i'll see what i can do

3 Likes

Veldig bra insj @pdx Skal nevnes at jeg allerede skal! og det hadde vært morro om flere TI folk tok veien!

3 Likes

Spørsmål litt på siden - hvilke av disse har Pareto analysedekning av?

@Evilfreud @antzzo

Ganske mange.

Gi meg et par minutter så skal du få fasitt.

Hvis svaret er typ “alle unntatt” Funcom, så…

G5 - Ikke Dekning
Stillfront - Dekning
Remedy - Ikke Dekning
Funcom - Ikke Dekning
Rovio - ikke dekning
Keywords - Ikke Dekning
THQ - Dekning
Paradox - Ikke dekning
Ninjas - Ikke notert
Gamigo Ikke dekning
Mag Int - Ikke dekning

Tar forbehold om at søkemotoren til Pareto er dårlig og ikke alltid finner ting den burde finne.

4 Likes

Åpner opp dette tilbudet for alle medlemmer nå, men som dere ser fikk Insidere vite om det først :slight_smile:

God mandag!

1 Like

Morsomt at NiP skal være med, de var jo originalt bare en CS-klan som gjorde det bra. Nå har de vokst til en stor e-sport organisasjon :slight_smile: Lurer litt på hva de skal presentere, siden de skiller seg såpass ut fra resten i at de ikke produserer spill, men konkurrerer i dem.

1 Like