Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Electromagnetic Geoservices (EMGS)

EMGS reports second quarter 2021 results

Noen som vet hvorfor denne steg såpass i dag? :thinking:

Den har jo gjerne noen kraftige bevegelser, tror det er trader styrte greier. Eg vil vert forsiktig med å kjøpe veldig store mengder her, kan fort bli vanskelig å komme seg ut når ein vil.
Denne har mangen ganger gått kraftig før den siger like fort tilbake igjen.
Kanskje en ide å plukke på røde dager å selge på dager som i dag

1 Like

Ser interessant ut teknisk, men børsen er jo litt usikker om dagen spesielt for denne type aksjer.

Eg ville ha lest litt regnskap før eg hadde puttet vedlig store summer inn, det er en aksje det meste kan skje i, en restrukturering kan neppe komme overaskende her.

Eg er usikker på om dette er en aksje som kler deg Holmes :man_shrugging::sweat_smile:

EMGS: Vessel activity and multi-client sales update for the third quarter 2021

EMGS: Chairman steps down

Renteregulering

EMGS: reports third quarter 2021 results

EMGS: Notice of extraordinary general meeting

Synes Q3-tallene var svært gode. Fortsatt negativ egenkapital, men gi selskapet et par kvartaler til :+1:

Bra med cash til å komme seg gjennom en utfordrende vinter, og en mulig oppkjøpskandidat :slightly_smiling_face:?

Har foreløpig en lyttepost i denne, noen som har aksjer eller/og refleksjoner rundt denne?

1 Like

EMGS: Results of the extraordinary general meeting

EMGS to launch second partial bond buy-back

EMGS publishes Buy-Back Offer Document related to FRN Electromagnetic Geoservices ASA Senior Unsecured Convertible USD 32,500,000 Bonds 2018/2023

EMGS: Result of bond buy-back and mandatory notification of trade

Electromagnetic Geoservices ASA - PDMR notification in connection with transfer of bonds

EMGS - Vessel activity and multi-client sales update for the fourth quarter 2021

EMGS: Extension of maturity date for convertible bond

EMGS: Summons for Written Resolution of Bondholders

EMGS reports fourth quarter 2021 results