Trenger ikke være selskapet selv en eventuelt lekkasje kommer fra. (Sier ikke at det ikke er det, sier bare det ikke trenger å være det.)
Kan også være at noen prøver å ”riste treet“ for at utålmodige skal selge. Enten på oppgangen, eller når det er rødt igjen i morra.
Eller at de fortsatt har gått under radaren.
Bare jeg som er fristet av å prøve en trade/selge i dag, men har FOMO for noe stort i morgen? 🫣
…er mye som frister her i livet. Å selge nå for en billigere inngang er ikke en av de tingene som frister.
Brukt litt for mye tid å bygge opp beholdningen min til å bli respektabel.
Med min flaks, skyter den til himmels hvis jeg selger og dupper gjerne nå som jeg har bestemt meg for å ikke selge
Hilsen en tidligere NANO investor som ikke solgte på kurs på 110+, men ble med ned til 1 kr
HPD på P-series.
Denne bør vel børsmeldes i morgen…?
Det står ikke noe om software basert, men vil neppe tro at de har tatt bort Elabs på noen måte da de var inne i denne serien på samme tid i fjor.
H1 får jo en pangstart dette året dersom det nå skulle vise seg at det lempes ut flere laptop modeller fra Lenovo, flere mobiler enn på lenge og så ligger det en liten trigger i venter i en mulig laptop vendor nummer 2 launch snart
Selv om det er HDP i Lenovo som nå slippes, kan det ta tid med børsmelding. Flere ganger sett at dette ikke kommer samtidig. Husker godt forrige gang da det var spekulasjoner om Lenovo hadde droppet Elabs, da det ikke kom meld samme dag…
Meldingen kom den, men ikke samme dag.
Kunden har førsterett på promotering. Nå er ikke samarbeidet mellom Lenovo og Elabs det mest hemmelige heller…
Sagde de ikke til sidste kvartalsrapport, at vores næste laptop OEM ville udgive i H2?
Kan ikke huske at de spesifiserte H2.
Elliptic Labs Shipping Its AI Software Platform on Lenovo s Newest ThinkPadTM P Series Workstation Laptops
Wohoo!
Blir spennende å se om momentet i aksjen klarer å holde seg etter oppslaget i FA og børsmeldingen. Har ofte vært «sell on news».
Ja det har det, men føler Laptop ikke har vært like mye “sell on news” som disse små mobilmeldingene. Men uavhengig av hvordan kursen går i dag basert på denne nyheten så er det i alle fall svært godt nytt for de av oss som er langsiktige
Hva betyr 4 select models? Hvor mange PC-er vil dette si egentlig?
Helt enig. Men spørs om noen tør å selge før q1 rapporteres. Med tanke på alle nyheter i feb/mars er det vel mye som peker på positive tall for q1….
CEO Laila Danielsen: “Our latest launch on four new ThinkPad models brings our current collaborative total with Lenovo to 31 laptop models. Elliptic Labs’ rollout in the laptop market continues to accelerate, and the ThinkPad P Series workstations represent a high-volume market opportunity for our software platform. We are setting the market standard for AI Virtual Smart Sensors and remain committed to delivering innovation and to making devices smarter, more sustainable, and more user-friendly.”
Blir penger av dette:money_mouth_face: