Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 1

Elliptic Labs Shipping on Smartphone Designed by Ant Design Mobile

2 Likes

Burde de ikke snart kunne oppjustere tallet til 550 eller 600 millioner? For meg virker det som de har vært på 500 i lang, lang tid :man_shrugging:

Tror vi først bør nå 500 målet. Eller så burde Elabs la være med guiding. Bedre å overraske markedet. Dersom de ikke nå guidingen vil aksjen nok en gang få en skikkelig trøkk.

Samtidig er jeg imponert over antall børsmledinger siden nyttår. Dette tempo har vi ikke sett før.

Tror han tenker på antall enheter, og ikke omsetningsmålet.

Dette er vel snakk om antall “devices”, mens dette målet om 500 millioner er et mål om omsetning per år.

Ahhhh…. Litt tidlig på morgen :joy: Ja, det antallet bør de oppdatere…

1 Like

I updated my long-term prospects summary. Nothing new to people here :slight_smile:

Please let me know if you find any deficiencies. :slight_smile: Have a nice week

x.com/timontti

14 Likes

Elliptic Labs Notice of Annual General Meeting

1 Like

Ser her at «Svein-Egil Nielsen» stiller til valg som nytt styremedlem. Vet ikke mye om han, men har sett at han har 13 års erfaring fra NOD og er nåværende styreleder i Novelda. Tenker det er et positivt tilskudd til styret

1 Like

Tore Engebretsen inn i valgkomiteen. Så han har ikke sluppet tømmene helt enda…

Elabs er vel direkte konkurent med Novelda. Forlater han den posten da?

Tenker selv at det er en direkte konkurrent. Novelda lager hardware som gjør noe av det samme som Elabs sin SW. Merkelig dersom han sitter i begge.

1 Like

En muldvarp om han fortsatt skal sitte hos Novelda.

Vet noen om Novelda fikk fornyet tillit hos Lenovo for deres human presence detection? Var de inne i nye pcer ifjor? Hva med i år?

Det står ikke noe på deres nettsider. Siste nyhetsartikkel jeg finner er fra januar 2021 (2 Lenovo laptops).

Ser ut som de jobber primært mot automotive.

Men ansett er de typ konkurrenter.

https://medium.com/novelda-news/two-new-lenovo-laptops-with-the-novelda-hpd-sensor-launched-at-ces-2021-c82fc67f3ee7

Kan det vare en sammenslåing på gang? Vore jo ikke så dumt.

"No matter your needs in Human Pressens Detection; hardware, software or vapourware, Novelda Labs has it! "

Det tror jeg ikke er så smart ihvertfall ikke om du skal tro Laila sin pitch for hvorfor velge Elabs.

Spennende! Kan jo være han har kontakter innenfor automotive som kan gi Elabs en lettere vei inn til flere sektorer

CEO i HP Korea hadde presentasjon i går tydeligvis. Dette høres ut som noe som kan være Elabs.

4 Likes

Ja, det er akkurat hva Elabs leverer. Ikke vært dumt med HP på blokka :clap:

Ikke direkte Elabs relatert, men Qualcomm leverer… Og Elabs er jo tett på dem…

https://on.mktw.net/49YYXax