“We are excited about our continued growth and diversification, including achieving our third consecutive quarter of record QCT Automotive revenues, upcoming launches with our Snapdragon X platforms, and enabling leading on-device AI capabilities across multiple product categories,” Chief Executive Cristiano Amon said in a release
Dagens Novelda har primært fokus på helt andre bruksområder enn Laptop og mobil, så man burde heller se muligheter for bruk av kontaktnett og erfaringsutveksling. Kan også være at selskapene kunne hatt stordriftsfordeler på softwaresiden som kunne gjøre dem til en god match et samarbeid/fusjon
Previously I asked about the Gesture reckognition of Spectre X360 from the company representatives. I remain sceptical regarding Elabs until at least Elabs announces (not likely as the model has been released already)
Gleder meg litt til Q1, håper den markerer startskuddet for take off
Technology and Product Launches:
• AI Virtual Human Presence Sensor technology launched on a total of 17 Lenovo
ThinkPad models.
• The AI Virtual Smart Sensor Platform featured in several new smartphone models from
various manufacturers:
◦ TECNO: 2 models including Phantom V Fold and Phantom V Flip
◦ vivo: 2 models including Y78 +, Y100
◦ Xiaomi: 4 models including Note 12S, Note 13, Note 13 Pro, and K70e
◦ HONOR: 8 models including Honor 90, X50i+, V Purse, 100, and others
◦ Oppo: 3 model including Find N3 Flip, S18 and S18 Pro
◦ Motorola: 2 models including Razr 40 and Razr 40 Ultra.
2023: Laptop 17 mod, Mobil 21 mod
Så langt 2024: Laptop 13, mobil 17
Status 24.04 så nå er det enda flere
Jeg har at de har lansert 22 mobilmodeller så langt i år…
Kan sikkert stemme. Min tall er fra årsrapporten
Noen som har dekning av Elabs ?
Sparebank 1 Markets.
kursmål ?
Utrolig lite fokus på Elabs synes jeg
Plutselig smeller det i Elabs
De to siste fra hhv. 13 juli og 28.nov var begge på 25 kr. Kursmålene har svingt fra 35 til 20 kr.
SB1M bruker bla. sensitivitetsanalyse som Timontti over her.
Det small i Elabs før flere år siden da den var oppe i nesten 30 NOK. Men det var då det. Jeg tror ikke disse tider kommer tilbake. I hvert fall ike før de kommer med nye produkter.
Er vel først nå de kommer på mange PC modeller?
Ja, mange PC-modeller. Typ 25% eller mer av alle PC som selges på hele planeten. Klarer de det, så kan en kurs på ca 30 NOK komma åter. Var og en får bedømme om det er rimelig eller ikke. Umulig er det ikke.
Jepp, vi må se konturer av stort Laptop-volum. Mer enn Lenovo. Da kan dette bli riktig så hyggelig.