Virker som det utvikler seg fort her nå, fint å få split som tidligere har vært spørsmål rundt. Og at det er i forbindelse med overgang til hovedlisten er jo veldig bra! Stemmer jo også veldig bra overens med det som ble kommunisert rundt notering på Growth.
Så det er slik å forstå at siste handelsdag for påfyll før splitt er onsdag 29/9?
Ja.
Hei godtfolk, jeg har vært på farta i hele dag. Sto det noe om når aksjen skal overføres til Oslo Børs også, eller gjaldt det kun splitten?
Står i meldingen over
Vet ikke helt hvordan dette gjøres ift å bytte til hovedlisten, men splitt er planlagt gjennomført 1 oktober
Ex-date: 30 September 2021
Record date: 1 October 2021
Date of approval: 24 September 2021
Ser at i innkallingen står det bare “Den planlagte noteringen forventes å finne sted i løpet av 2021, betinget av markedsforhold.”
" Carnegie ser betydelig inntektsvekst for Elliptic Laboratories i årene som kommer og spår 35 prosent oppside.
«Vi ser på Elabs som en potensiell oppkjøpskandidat», skriver selskapet i en analyse."
Håper på å få fylt på mer her nå, dette blir bra (Y) !
Tenker du på 29.?
Det er der jeg har satset pengene i alle fall. Håper på good news
Klart jeg kan skrive annerledes, men da må du ikke slette innlegget ditt. Var ikke siste handels dag før splitt 29.?
Av markedsinfo nei
Edit: verdt å merke seg at Carnegie ser på denne som en oppkjøpskandidat så ikke dumt av egen investering å øke beholdning før splitt nå 29/9 for da kommer truseskvettere å « norsk tipping” investorer inn i aksjen på rundt 30-35 ish for første gang
Enig i at man bør øke før børsbytte, men for egen del avventer jeg til siste liten pga. frykt for korreksjon. Da er vi raskt nede under 200 hvis -20% slår inn, som nå flere analytikere har spådd. Svakt å ende i minus i dag, hvor de fleste andre hentet seg litt inn etter gårdagens store fall. Bare å holde hodet kaldt, så kan man plukke på lavere nivåer.
Dårlig nytt for Ellabs dette:
Det blir vel «dypdykk» og kjøpsmulighet i morgen:
Det er fan ikke fred å få fra Kina ass
Elkjøp og Power stopper ikke salget
Forelagt den samme rapporten som Komplett, skriver kommunikasjonssjef i Elkjøp, Madeleine Schøyen Bergly, at de følger situasjonen men ikke vil trekke noen produkter:
– Telefonen som det henvises til er en utgående modell, som finnes i et fåtall av våre butikker. Per nå stopper vi ikke salget av disse.