Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 1

Elliptic Labs Launches AI Virtual Smart Sensor on Xiaomi Mi 11T Smartphone

Elliptic Labs – Notice of Extraordinary General Meeting

1 Like

Elliptic Labs – Key information relating to share split

Virker som det utvikler seg fort her nå, fint å få split som tidligere har vært spørsmål rundt. Og at det er i forbindelse med overgang til hovedlisten er jo veldig bra! Stemmer jo også veldig bra overens med det som ble kommunisert rundt notering på Growth. :slight_smile:

1 Like

Så det er slik å forstå at siste handelsdag for påfyll før splitt er onsdag 29/9?

Ja. :slight_smile:

1 Like

Hei godtfolk, jeg har vært på farta i hele dag. Sto det noe om når aksjen skal overføres til Oslo Børs også, eller gjaldt det kun splitten?

Står i meldingen over :blush:

Vet ikke helt hvordan dette gjøres ift å bytte til hovedlisten, men splitt er planlagt gjennomført 1 oktober

Ex-date: 30 September 2021
Record date: 1 October 2021
Date of approval: 24 September 2021

Ser at i innkallingen står det bare “Den planlagte noteringen forventes å finne sted i løpet av 2021, betinget av markedsforhold.”

" Carnegie ser betydelig inntektsvekst for Elliptic Laboratories i årene som kommer og spår 35 prosent oppside.

«Vi ser på Elabs som en potensiell oppkjøpskandidat», skriver selskapet i en analyse."

1 Like

Håper på å få fylt på mer her nå, dette blir bra (Y) !

1 Like

Tenker du på 29.?

Det er der jeg har satset pengene i alle fall. Håper på good news :ok_hand:

Klart jeg kan skrive annerledes, men da må du ikke slette innlegget ditt. Var ikke siste handels dag før splitt 29.?

Av markedsinfo nei :frowning:

Edit: verdt å merke seg at Carnegie ser på denne som en oppkjøpskandidat så ikke dumt av egen investering å øke beholdning før splitt nå 29/9 for da kommer truseskvettere å « norsk tipping” investorer inn i aksjen på rundt 30-35 ish for første gang :dart::tada::partying_face:

Enig i at man bør øke før børsbytte, men for egen del avventer jeg til siste liten pga. frykt for korreksjon. Da er vi raskt nede under 200 hvis -20% slår inn, som nå flere analytikere har spådd. Svakt å ende i minus i dag, hvor de fleste andre hentet seg litt inn etter gårdagens store fall. Bare å holde hodet kaldt, så kan man plukke på lavere nivåer.

Dårlig nytt for Ellabs dette:

2 Likes

Det blir vel «dypdykk» og kjøpsmulighet i morgen:

Det er fan ikke fred å få fra Kina ass

Elkjøp og Power stopper ikke salget

Forelagt den samme rapporten som Komplett, skriver kommunikasjonssjef i Elkjøp, Madeleine Schøyen Bergly, at de følger situasjonen men ikke vil trekke noen produkter:

– Telefonen som det henvises til er en utgående modell, som finnes i et fåtall av våre butikker. Per nå stopper vi ikke salget av disse.