Hei, dette er feil - selskapet har ikke 150 mill i inntekt i 2024. Det har 56 mill i H1. Resten er gjettverk. SB1 har 173mill for året, men har valgt å ikke komme ut med en eneste kommentar eller endring etter cmd til tross for at PK var tilstede. Han har jo tidligere også vært klar på at det er nesten umulig å ha noen formening om hvor ELABS går gitt at det slippes så lite info. Så dessverre (foreløpig) ingen push/markedsføring derfra. Bak dette ligger det nok at tyngre investorer, som ikke går inn i tidlig-fase-selskaper, og som ønsker å kunne analysere og sannsynliggjøre veien videre, fortsatt velger å sitte på gjerdet.
Av nyheter fremover bør det iallefall kunne komme noen meldinger om hvilke Lenovo-modeller som går i markedet, i tillegg til at det må komme en avtale om lansering med iallefall EN ytterligere PC-produsent i 2024. Jeg har en magefølelse av at dette går litt tregere enn jeg hadde forutsett for bare noen måneder siden, håper jeg tar feil. 50+70mill i hhv Q3 og Q4 er hva som behøves for å skape troverdighet og interesse utenfor dagens lille menighet. Bunnlinje. Ikke bare meldinger og hinting.